eDreams
Agoda.com
Priceline
StayForLong
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk opphold på Bekkjarvik Gjestgiveri. Deilig rom, med nydelig seng. Maten var utrolig deilig og lekkert anrettet. Parken omkring er verdt en tur alene. Rett fra Gjestgiveriet går flotte nyanlagte sherpatrapper til Kongsen, en lettgått tur med fantastisk utsikt.

Takk, 492vibekes
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

I år bestemte vi oss for å ta en biltur med overnatting på ,"De Historiske Hoteller" og første overnatting ble Bekkjarvik Gjestgiveri. Vi hadde hørt om den gode maten. Det svarte absolutt til forventningene. Vi fikk en 5-retters middag vi sent vil glemme. Anbefales på det sterkeste. Det er jo ikke uten grunn at gullmedalje i Bocuse d'Or har havnet her.
Rommet var også helt topp og i skikkrlig gammel stil. Vi kommer garantert tilbake.

Takk, Arne Gunnar H
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Sov godt, hørte bare lyden av havet, det var digg, hadde rom på bryggene. Historisk sted, som ikke gjenspeiler dette på rommene. Kommer ikke klart frem hvor man egentlig får rom ved bestilling, trodde vi skulle bo på selve gjestgiveriet, der det virker mere gjennomført.

1  Takk, norveigs
Anmeldt 23. juni 2020

Vi bodde i rom 10, en suite med to soverom og en sovealkove. Rommet er plassert i et annet bygg en hovedhuset, og det er et stykke å gå til og fra restaurangen der man spiser frokost og middag.
Da jeg bestilte rommet var jeg usikker på om jeg faktisk hadde fått en bestilling som inkluderte middag eller ikke, og sende mail for å spørre om dette. Jeg fikk aldri svar på denne mailen, og det viste seg at middagen ikke var inkludert i prisen. Resepsjonisten håndterte dette likevel bra og vi ble fornøyd da vi gjorde opp.

Kjøkkenet på Bekkjarvik Gjestgiveri er kjent og berømmet for god kvalitet og gode smaker på maten. Vi fikk en fem-retters smaksmeny med vinpakke, og var relativt fornøyd med maten. Det som vel trakk ned, var servicen og informasjonen om måltidene, som vi opplevde litt pliktskyldig og rituell. Opplevelsen og atmosfæren er en viktig del av totalopplevelsen og her manglet en del.

Totalt sett var oppholdet på Bekkjarvik Gjestgiveri en grei opplevelse, men det hele kostet litt mer enn det smakte.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Lars Vagle S
Anmeldt 13. juni 2020

Nydelig mat og fantastisk betjening! Christina og Pawel var fantastiske servitører. Uten tvil en av de beste stedene jeg har spist på. Anbefales på det sterkeste å velge 5 retters meny med 5 retters vinpakke.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Andersson121