eDreams
Agoda.comUSD 256
Snaptravel
FindHotel
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Det var et veldig fint hotell med utrolig god mat. Hotellrommet var også veldig fint, med utsikt utover havnen. Frokosten var også veldig god. Det ligger også et fint galleri rett ved, som er et besøk verdt. Anbefales!

Takk, philipnordb_l
Asta Johannessen, Eier på Bekkjarvik Gjestgiveri hotel and Suites, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2020

Tusen takk for hyggelig og fin tilbakemelding.Varmer våre hjerter når gjestene våre har det bra.
Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake.Med vennlig hilsen oss alle ved Bekkjarvik Gjestgiveri

Anmeldt 21. juli 2020

Oppholdet start ikke helt knirkefritt mht bookingen og innsjekk, men dette løste seg raskt. Det var både en vilje og evne til å finne gode løsninger.

Vi var 3 i følget hvor 2 gikk for dagens 5 retters, mens tenåringen fikk en enklere variant.
Måltidet ble en opplevelse fra ende til annen. Rettene hadde alle klare rene smaker og kom med passe pause mellom. Alt ble styrt ev en meget hyggelig og kunnskapsrik servitør.

PS! Tenåringen var også fornøyd, men vil neste gang også gå for 5 retter.

Takk, 493peringek

Tusen takk for veldig fine tilbakemeldinger,det varmer å høre at våre gjester har hatt ein god opplevelse hos oss. Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake.Med vennlig hilsen Bekkjarvik Gjestgiveri v/ Asta

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Har hørt mye om dette stedet. Gledet meg veldig. Ble veldig skuffet over rommet, sto absolutt ikke i stil til den stive prisen på 2.700,- for en natt. Enkelt innredet, utsikt inn i en trapp, sofa som burde vært kassert. Myk seng for de som liker det.

Middag om kvelden var heller ikke som forventet, det reklameres mye og høyt om kokkene og deres utmerkelser. Oksekjøttet var mørt, gratengen god, men potetene var tørre og litt harde, ikke nylagede. Helt ok måltid til helt ok pris, men ville ikke tenkt at dette var noe ekstraordinært.

Frokost om morgenen var ok, lite info om at vi nå kunne ta selv i buffet, i disse coronatider, og ingen tiltak som antibac, køstyring etc.
Litt lite utvalg av pålegg.

En helt ok opplevelse men står ikke i stil til prisen.

1  Takk, Bergenbyernydeli

Takker for din tilbakemelding vedrørende opphold ved vårt hotell.Det er beklagelig at dere ikkje trivdes og hadde en god opplevelse. Vi prøver hele tiden å gjøre våre gjester nøyde ,men det kan selvsagt forekomme dager da noe ikkje blir etter gjestens forventninger. Med slike tilbakemeldinger strekker vi oss for alltid å bli bedre.Hjertelig velkommen tilbake.Med vennlig hilsen Bekkjarvik Gjestgiveri v/ Asta G Johannessen

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk opphold på Bekkjarvik Gjestgiveri. Deilig rom, med nydelig seng. Maten var utrolig deilig og lekkert anrettet. Parken omkring er verdt en tur alene. Rett fra Gjestgiveriet går flotte nyanlagte sherpatrapper til Kongsen, en lettgått tur med fantastisk utsikt.

Takk, 492vibekes
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

I år bestemte vi oss for å ta en biltur med overnatting på ,"De Historiske Hoteller" og første overnatting ble Bekkjarvik Gjestgiveri. Vi hadde hørt om den gode maten. Det svarte absolutt til forventningene. Vi fikk en 5-retters middag vi sent vil glemme. Anbefales på det sterkeste. Det er jo ikke uten grunn at gullmedalje i Bocuse d'Or har havnet her.
Rommet var også helt topp og i skikkrlig gammel stil. Vi kommer garantert tilbake.

Takk, Arne Gunnar H