eDreamsUSD 300
Agoda.comUSD 299
TripadvisorUSD 300
Snaptravel
Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Sjarmerende sted med topp service. Femretters gourmetmiddag med vinpakke anbefales. Her blir du møtt med et smil og du føler at du er velkommen. En spesiell takk til servitørene, de gjør en flott jobb. Takk for oss

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 520annemargrethek
Asta Johannessen, Eier på Bekkjarvik Gjestgiveri hotel and Suites, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2020

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Gleder veldig når våre gjester har det bra.Hjertelig velkommen tilbake til oss.Med vennlig hilsen alle på Bekkjarvik Gjestgiveri

Anmeldt 30. juli 2020

Vår første gang i sammen i Bekkjarvik,
Hva som var bra,
Rene pene rom med gode senger, god frokost med hyggelige damer som serverte oss. God mat på middag om kvelden.
Hva som ikke var bra.
Dårlig, til tider fraværende service under middag ute i spikertelt, mannlig "hovmester" måtte purres opp flere ganger for å få vin til maten, dette gjentok seg flere ganger og det var ikke veldig mange gjester. Service var av den nonsjalange typen, og i sammen med renhold, rot og tilstand på lokalet ikke er verdige den kvaliteten som maten vi fikk servert hadde, den var førsteklasses.

Takk, 1959late

Takker for deres tilbakemelding og vi skal ta dette med oss videre for hele tiden å bli bedre.
Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake.Vennlig hilsen alle på Bekkjarvik Gjestgiveri

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Pent sted.Hyggelig innsjekking.God og blid service over alt.Vi spiste 5 retters middag.Den var god.Vinutvalget kunne for vår smak vært bedre.Frokosten var bra.Rommet i gjestegiveriet var rent og fint med god plass og smakfullt med pent bad.Beliggenheten til hotellet er flott.Selv om vi måtte ta ferje til og fra øya og opphold med middag ,overnatting og frokost kostet kr 3.990 pr par var det verd pengene.Vi kommer igjen med flere.Fin opplevelse.

2  Takk, HHBNorge
Asta Johannessen, Eier på Bekkjarvik Gjestgiveri hotel and Suites, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2020

Tusen takk for hyggelig og fin tilbakemelding.Det gjør godt å høre når våre gjester har hatt det godt.
Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake til oss.
Med vennlig hilsen heile staben ved Bekkjarvik Gjestgiveri V/ Asta

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Det var et veldig fint hotell med utrolig god mat. Hotellrommet var også veldig fint, med utsikt utover havnen. Frokosten var også veldig god. Det ligger også et fint galleri rett ved, som er et besøk verdt. Anbefales!

Takk, philipnordb_l

Tusen takk for hyggelig og fin tilbakemelding.Varmer våre hjerter når gjestene våre har det bra.
Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake.Med vennlig hilsen oss alle ved Bekkjarvik Gjestgiveri

Anmeldt 21. juli 2020

Oppholdet start ikke helt knirkefritt mht bookingen og innsjekk, men dette løste seg raskt. Det var både en vilje og evne til å finne gode løsninger.

Vi var 3 i følget hvor 2 gikk for dagens 5 retters, mens tenåringen fikk en enklere variant.
Måltidet ble en opplevelse fra ende til annen. Rettene hadde alle klare rene smaker og kom med passe pause mellom. Alt ble styrt ev en meget hyggelig og kunnskapsrik servitør.

PS! Tenåringen var også fornøyd, men vil neste gang også gå for 5 retter.

Takk, 493peringek

Tusen takk for veldig fine tilbakemeldinger,det varmer å høre at våre gjester har hatt ein god opplevelse hos oss. Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake.Med vennlig hilsen Bekkjarvik Gjestgiveri v/ Asta