FindHotelUSD 257
Agoda.comUSD 257
EtripUSD 257
Snaptravel
Anmeldt 3. august 2021

Fantastisk 5-rettars middag, overnatting og nydeleg delikat frukost for vel 2000 pr. pers. er verkeleg valuta for pengane. Fint og triveleg i Bekkjarvik, og kjekt med ein tur i den flotte og velhaldne roseparken bak hotellet.

Takk, 52haraldw
Asta Johannessen, Eier på Bekkjarvik Gjestgiveri hotel and Suites, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2021

Tusen takk for gode å velvalgte ord, ønskjer dykk velkomne tilbake. Vanleg helsing fra Asta m/ stab

Anmeldt 5. juli 2021

Vi benytttet kun restauranten til en lunch.
Maten var veldig god, Vi hadde fiskesuppe og husets hamurger.
Atmosfæren og betjeningen var glimrende. Vi fikk plass selv om vi ikke hadde bestillt. Det anbefales å bestille på forhånd.
Prisene var som forventet, det er tross alt en 1. klasses restaurant.

Takk, johnterjeh2017

Tusen takk for gode tilbake meldinger.Hjerteleg velkomne igjen.Beste helsing Bekkjarvik Gjestgiveri

Anmeldt 10. juni 2021

Vi bodde i hovedhuset. Nydelige rom (litt små). Veldig gode senger.
Vi spiste middag her 2 dager og 1 lunch. Maten er helt fantastisk og servitører fremstår som veldig kunnskapsrike og er super hyggelige.
Bekkjarvik er også et utrolig hyggelig, lite sted med en ny flott strandpromenade.

Takk, anne-gretheamundsen
Anmeldt 25. april 2021 via mobile enheter

Vi hadde opphold fra lørdag til søndag, og fikk en koselig suite med sjøutsikt. Vi ble møtt av hyggelig og imøtekommende betjening, som gjorde hele oppholdet perfekt. Vi spiste lunsj og middag ankomstdagen, og frokost om morgenen før avreise. Alle måltider av ypperste kvalitet, servert av hyggelig og kunnskapsrik betjening. Spesielt femretters middag med vinpakke var uforglemmelig. Under oppholdet rakk vi også fine turer til Kongskleivo bak hotellet og Loddo på vei til Hufthamar. Kan virkelig anbefale Bekkjarvik Gjestgiveri som en helgetur fra Bergen!

Dato for oppholdet: april 2021
2  Takk, ivar62
Anmeldt 1. april 2021 via mobile enheter

Vi på jobben fikk en suite til rimelig pris, vi skulle ligge på en brakke men den hadde vannet første fast, så det ble ringt og hun årnet rom til åss, vi kom ganske seint, men hun hadde årnet suite og var veldig behjelpelig, siden vi kom seint ventet hun på åss, var veldig bra vi overnattet bare.

Dato for oppholdet: februar 2021
Takk, eilertm