“Velkommen til himmelriket”

Bekkjarvik Gjestgiveri
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Bekkjarvik
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Fra vi ankom Bekkjarvik med hurtigbåten, sto vertskapet klare på utsiden av gjestgiveriet for å ta oss imot. Allerede fra første sekund følte vi oss hjemme i disse fantastiske omgivelsene. Innsjekket var velressigert for gruppen på nesten førti personer. Alle ble bedt om å sitte ned i salongen, til en GT, nøkkel og romfordeling. Vi hadde vinsmaking med husets sommelier, en kjempefin opplevelse, anbefales på det varmeste. Frokost, lunsj og middager var fantastiske. Vi koste oss fra vi kom til vi dro. Når vi dro var det som å reise fra familien!
Tusen takk for exelent vertskap!

1  Takk, Petter M
Asta J, Daglig leder på Bekkjarvik Gjestgiveri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Tusen takk for gode ord.Dette varmer alle våre hjerter.
Hjertelig velkommen igjen til oss, en stor glede å ha dere som gjester.
Vennlig hilsen hele staben på gjestgiveriet.

Anmeldt 2. oktober 2018

Nydelig mat og service. 4 par på tur og spiste der på lørdagskvelden. Maten var av ypperste klasse med tilhørende vinpakke. Anbefales på det varmeste.

1  Takk, Feriegjest200
Asta J, Daglig leder på Bekkjarvik Gjestgiveri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2018

Tusen takk for fin omtale og hjertelig velkommen tilbake.
Beste helsing Asta Johannessen

Anmeldt 7. september 2018 via mobile enheter

Nok en herlig opplevelse på Bekkjarvik! Setter stor pris på å komme til et så gjestfritt, hyggelig og vakkert sted! Maten er en opplevelse i seg selv og nivået jevnt høyt gjennom en svært god 5 retters middag med mye fisk og fint tilpassede porsjoner. Deilig frokost før retur med båt i flott skjærgård.
Takk for et flott opphold!

Takk, Hanne T
Asta J, Daglig leder på Bekkjarvik Gjestgiveri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2018

Tusen takk for fine ord og at dere var våre gjester.Ønsker dere hjertelig velkommen til Bekkjarvik Gjestgiveri igjen.Med vennlig hilsen fra oss alle

Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

Lite utvalg,smak av salt/ lit smaksrikt.
Større forventning i forhold til pris.
Kvaliteten har falt i forhold til til tidligere år

Dato for besøk: august 2018
Takk, elinn2017
Asta J, Daglig leder på Bekkjarvik Gjestgiveri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2018

Beklager veldig at dere blei skuffet over smak på buffeeten lørdag.Vi ønsker at alle våre gjester har ein god opplevelse hos oss.Håper vi kan klare å stå til forventningene ved neste besøk.Bringer beskjeden videre til vårt kjøkken.
Med vennlig hilsen Asta G Johannessen

Anmeldt 5. august 2018

I juli måned feiret vi mor sin 70 års dag på gjestgiveriet. Dette er andre gang vi er her i anledning en stor feiring i familien. Alt er bare helt topp. Mat i verdensklasse. Flotte rom og topp service i perfekte omgivelser.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Kenneth O
Asta J, Daglig leder på Bekkjarvik Gjestgiveri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2018

Tusen takk for gode ord, det gleder heile vår stab at gjestene trives.
Hjertelig velkomne tilbake ved ein seinere anledning.
Med vennlig helsing fra alle på Bekkjarvik Gjestgiveri

Reisende som så på Bekkjarvik Gjestgiveri, så også på

Har du vært i Bekkjarvik Gjestgiveri? Del dine erfaringer!