“Topp opplevelse i restauranten,et skuffende rom”
Anmeldelse av Bekkjarvik Gjestgiveri

Bekkjarvik Gjestgiveri
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Bekkjarvik
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Dette var vårt første besøk på Bekkjarvik Gjestgiveri.La meg ta det positive først;opplevelsen i restauranten var meget bra.En nydelig komponert 5-retters meny fikk smaksløkene til å løpe løpsk.Det hele kompletert av en hyggelig og kompetent servitør.Så det negative;vårt rom i Den gamle Tønnefabrikk var en stor skuffelse.Et bad preget av tidens forfall og en belysning hvor de fleste lyspærer ikke virket.Kontrasten til opplevelsen i restauranten var stor.

Takk, Bjornen54
Asta J, Daglig leder på Bekkjarvik Gjestgiveri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Takker for deres tilbakemelding . Det gjør at vi kan bli bedre hele tiden. Vi er stadig på reparasjon og oppussing siden. Og kan være noen steder vi henger litt etter.Ønsker dere velkommen tilbake og anbefaler dere ta kontakt direkte for å avtale rom kategori ved neste besøk. Med vennlig hilsen Bekkjarvik Gjestgiveri v/ Asta

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Fiskesuppen var god, men ikke burger. Burgeren smakte kun salt, men mulig smaksløkene ble ødelagt av at pommes frites var dynket i grillkrydder. Svært skuffet! En såpass bra restaurant dynker ikke maten i grillkrydder.

Takk, 831anjas

Takker for deres tilbakemelding og beklager at dere ikkje var fornøyd med vår burger.
Vi skal sjølvsagt ta til etterretning vedrørende tilsetting av krydder.Ønsker dere velkommen igjen. Mvh Bekkjarvik Gjestgiveri v/ Asta

Anmeldt 11. juli 2021

Gjennomgående svært høy kvalitet på forrett, hovedrett og dessert. Alle av topp kvalitet med gode råvarer. Enrecôten av kalv var av ypperste klasse. Desserten vil vi også huske lenge!
Hyggelig og sjarmerende sted med et serviceinnstilt personale.

Takk, Trail753917

Tusen takk for gode tilbakemelding etter deres besøk.Gleder våre hjerte når våre gjester er fornøyd.Ønsker dere hjertelig velkommen igjen.
Mvh Bekkjarvik Gjestgiveri V / Asta

Anmeldt 15. juni 2021

Nok ett fantastisk opphold her. Kanon service fra ankomst til avreise, nydelig mat, flotte rom.Rent og ryddig, en kan ikke få det bedre. Vafflene til frokost topper hele oppholdet. Her skal vi nok igjen.

2  Takk, EINAR INGE L

Takker for hyggelig tilbake melding og det gleder våres hjerter når gjestene har det bra.Hjertelig velkommen igjen.
Mvh Bekkjarvik Gjestgiveri v/ Asta

Anmeldt 14. juni 2021 via mobile enheter

Lunsj, fem retters middag og overnatting.
Trivelig rom, trivelig betjening i alle ledd.
Nydelig mat, spennende og inspirerende smaker.
En reise verd.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, oddsveinung

Tusen takk for hyggelig og god tilbake melding.Gleder våre hjerter når gjestene har det godt hos oss. Hjertelig velkommen tilbake.
Mvh Bekkjarvik Gjestgiveri v/ Asta

Reisende som så på Bekkjarvik Gjestgiveri, så også på

Har du vært i Bekkjarvik Gjestgiveri? Del dine erfaringer!