“Ørjan/Arnt og resten av teamet leverte!”
Anmeldelse av Bekkjarvik Gjestgiveri

Bekkjarvik Gjestgiveri
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Bekkjarvik
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig service og nydelig mat. Stod absolutt til våre forventninger. I tillegg fantastisk parkanlegg ovenfor hotellet og nydelige sherpa-trapper helt opp på fjellet.

Takk, Mari F

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Bra rom i herskspsboligen. 5 retters middag er bra, men alt for lite mat. Vi måtte trygle oss til en burger for å få et min av mat i magen. Andre besøk her, men blir nok det siste. Får nok mye mer for pengene i byen.

Takk, FlekkefjordMynken
Asta J, Daglig leder på Bekkjarvik Gjestgiveri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Kjære dere .Det var lite kjekt å høyra at dere ikkje vart mett av vår 5 retters meny.Det pleier heller være andre vei vi får tilbake melding om at gjesten blir for mett.Om dere vil ta turen ein annen gang meld inn at dere ønsker store porsjoner, for det er det enkleste vi kan rette på er å gje gjestene våre nok mat.Ønsker dere fortsatt fin ferietid.
Beste helsing fra Bekkjarvik Gjestgiveri v/ Asta

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

God mat i Bekkjarvik, teknisk godt laget og presentert. Minus for kveldens femretters som var av det utpreget trygge og litt kjedelige slaget. Kjøttretten (hjort) var både særdeles liten og særdeles mye stekt. Vinkart flaske ok, vinkart glass dårlig. Vil tro at guttene på kjøkkenet er i stand til å levere bedre enn dette - vår opplevelse holdt dessverre ikke gullstandard!

Takk, bjornt1959
Asta J, Daglig leder på Bekkjarvik Gjestgiveri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2021

Takker for anmeldelse og beklager at du ikkje var fornøyd med dagens 5 retters.Kjøkkenet setter folkelige menyer med vinpakke til som er priset for gjennomsnittet.
Guttene på kjøkkenet kan levere alt du ønsker av både mat og drikke. Men da på bestillingsvare. Håper du vil ta turen tilbake ved ein seinare anledning.
Med vennlig helsing Bekkjarvik Gjestgiveri v/ Asta Johannessen

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Det var stilt store forventninger til vårt første besøk her. Ankom i båt og vår plassbestilling ble bra bekreftet på nett. Fikk bord i pavilionen (altså ute), men det var OK selv om det var det klassiske inne i gjestgiveriet vi drømte om.
Ble tatt hyggelig i mot av kveldens kelner og etter laaaang tid fikk vi vår bestilte dry martini (veldig god).
Makrell forretten falt i smak hos en av tre (skriver syntes den var helt perfekt med herlige nyanser av urter og makrell). 2 av oss hadde røye som visstnok var bra.
Hovedrett for alle var uer; nydelig tilberedt med velkomponert saus og tilbehør. En riktig lekker og velsmakende rett. Dessert var bare utsøkt is, karamell og sorbet ; aldeles nydelig
Vinene vi valgte var «husets» Bekkjarvik «labeled» viner som holdt godt mål.
Fin service fra hyggelige «kelnere» og topp stemning fra oss alle fem. Håper vi kommer tilbake

Takk, Road14320581808

Takker for deres tilbakemelding ved besøk i vår restaurant.Sommeren er heldigvis ein travel og god tid for oss.Vi er veldig fornøyd med alle våre besøkende etter eit vanskelig år.Kjøkkenet komponerer nye menyer etter råvarer kvar dag. Håper dere ønsker å besøke vår restaurant igjen ved ein seinare anledning.
Med vennlig helsing Bekkjarvik Gjestgiveri v/ Asta

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Dette var vårt første besøk på Bekkjarvik Gjestgiveri.La meg ta det positive først;opplevelsen i restauranten var meget bra.En nydelig komponert 5-retters meny fikk smaksløkene til å løpe løpsk.Det hele kompletert av en hyggelig og kompetent servitør.Så det negative;vårt rom i Den gamle Tønnefabrikk var en stor skuffelse.Et bad preget av tidens forfall og en belysning hvor de fleste lyspærer ikke virket.Kontrasten til opplevelsen i restauranten var stor.

Takk, Bjornen54

Takker for deres tilbakemelding . Det gjør at vi kan bli bedre hele tiden. Vi er stadig på reparasjon og oppussing siden. Og kan være noen steder vi henger litt etter.Ønsker dere velkommen tilbake og anbefaler dere ta kontakt direkte for å avtale rom kategori ved neste besøk. Med vennlig hilsen Bekkjarvik Gjestgiveri v/ Asta

Reisende som så på Bekkjarvik Gjestgiveri, så også på

Har du vært i Bekkjarvik Gjestgiveri? Del dine erfaringer!