“En vond start på en måltid.”
Anmeldelse av Bekkjarvik Gjestgiveri

Bekkjarvik Gjestgiveri
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Bekkjarvik
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 6. september 2021 via mobile enheter

Vi var på tur med bobil og overnattet på bobilplassen. Bestilte bord og så virkelig fram til middagsmåltidet. På formiddagen tok vi også den flotte hagen i øyesyn.
Når vi kom til restauranten ble vi geleidet til bordet, og servitøren kom for å ta bestillingen. Tre av oss bestilte tilhørende vinpakke. Da den fjerde bestilte en alkoholfri pakke ble vi fortalt at de ikke hadde et slikt alternativ. Det var kun mulig å få vann eller vanlig brus. Det ble stille rundt bordet og det ble da bestilt vann.
Etter at vi summet oss litt tilkalte jeg servitøren på nytt, og hun fastholdt sin påstand om at det var det hun kunne tilby.
Jeg trodde ikke det jeg hørte og ba henne sjekke med "sjefen" om at det var riktig at de ikke hadde andre alternativer enn vann. Hadde de virkelig ikke f.eks alkoholfri vin.
Så kom hun tilbake med en alkoholfri "sjampanje" som den fjerde personen kunne få.
Dette var en traumatisk start på måltidet.
Når det gjelder maten var den grei og god, selv om tallerkenen var "stor", men selve maten var "litt sparsom"

PS. VI HAR IKKE SPIST PÅ DETTE STEDET (som er godt kjent) HVIS VI HAR ANT NOE OM EN SLIK BEHANDLING.

2  Takk, 827knutw

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Etter lenge ønsket og planlagt besøk til Bekkjarvik, kom vi endelig her. Litt kald nordavind og 16 i skyggen, men utmerket i sola og litt le.
Spiste fiskesuppe ute til lunsch mens vi ventet på innsjekk. Bare kjempegod suppe.
Fikk telefon i går kveld om bord reservasjon til i kveld.
Flott service! Ble litt paff da resepsjonen sendte oss til en bygning et stykke fra. Ytret vel og forbauselse til resepsjonisten.
Men totalt bortebom! Rommet, (leiligheten) var bare fantastisk. Utsikt over sjøen med fransk balkong i 2.etasje.
Tenker og maten i kveld blir fullkommen i paviljongen.
Nei her kommer vi garantert tilbake.

2  Takk, troligr
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig service og nydelig mat. Stod absolutt til våre forventninger. I tillegg fantastisk parkanlegg ovenfor hotellet og nydelige sherpa-trapper helt opp på fjellet.

Takk, Mari F
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Bra rom i herskspsboligen. 5 retters middag er bra, men alt for lite mat. Vi måtte trygle oss til en burger for å få et min av mat i magen. Andre besøk her, men blir nok det siste. Får nok mye mer for pengene i byen.

Takk, FlekkefjordMynken
Asta J, Daglig leder på Bekkjarvik Gjestgiveri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Kjære dere .Det var lite kjekt å høyra at dere ikkje vart mett av vår 5 retters meny.Det pleier heller være andre vei vi får tilbake melding om at gjesten blir for mett.Om dere vil ta turen ein annen gang meld inn at dere ønsker store porsjoner, for det er det enkleste vi kan rette på er å gje gjestene våre nok mat.Ønsker dere fortsatt fin ferietid.
Beste helsing fra Bekkjarvik Gjestgiveri v/ Asta

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

God mat i Bekkjarvik, teknisk godt laget og presentert. Minus for kveldens femretters som var av det utpreget trygge og litt kjedelige slaget. Kjøttretten (hjort) var både særdeles liten og særdeles mye stekt. Vinkart flaske ok, vinkart glass dårlig. Vil tro at guttene på kjøkkenet er i stand til å levere bedre enn dette - vår opplevelse holdt dessverre ikke gullstandard!

Takk, bjornt1959
Asta J, Daglig leder på Bekkjarvik Gjestgiveri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2021

Takker for anmeldelse og beklager at du ikkje var fornøyd med dagens 5 retters.Kjøkkenet setter folkelige menyer med vinpakke til som er priset for gjennomsnittet.
Guttene på kjøkkenet kan levere alt du ønsker av både mat og drikke. Men da på bestillingsvare. Håper du vil ta turen tilbake ved ein seinare anledning.
Med vennlig helsing Bekkjarvik Gjestgiveri v/ Asta Johannessen

Reisende som så på Bekkjarvik Gjestgiveri, så også på

Har du vært i Bekkjarvik Gjestgiveri? Del dine erfaringer!