“Fantastisk god mat.”

Vurdert som nr. 3 av 3 Restauranter i Melhus
Anmeldt 29. juli 2020

Fantastisk god mat, mye mat og ypperlig service, bestilte biff som var mør og saftig. Mye mat for pengene. Maten kom innen 20 min, vi var fem voksne som alle var veldig mette og fornøyd.

Takk, lillbjoraa

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Helt grei mat, men skuffende. Fin plass, men alt for liten porsjon på noen av rettene. Skulle også vært mer salat.

Takk, Amundsent
Anmeldt 5. mars 2020 via mobile enheter

Koselig plass for om du er alene eller med familie og venner.. serverer aller varianter av mat.. kommer tilbake igjen

Dato for besøk: mars 2020
Takk, annkristinvigdal
Anmeldt 17. februar 2020 via mobile enheter

Den prøvde ihvertfall på det. Ikke imponert.pizzaene var også veldig oljete. Lokalene veldig fine men de matcher ikke maten

Dato for besøk: februar 2020
Takk, 5777639m
Anmeldt 11. august 2019 via mobile enheter

BURDE HA ÅPENT LENGERE ENN KL 22.00
God mat, hyggelig betjening. Fine lokale.
Er verdt et besøk.
Enkelt for rullestolbrukere.

Dato for besøk: mars 2019
1  Takk, kennethes2015

Reisende som så på Restauranthuset Hovdingen AS, så også på

Har du vært i Restauranthuset Hovdingen AS? Del dine erfaringer!