“God mat på reisen”

Vurdert som nr. 3 av 3 Restauranter i Melhus
Anmeldt 21. september 2020

På reisen nordover ble det tid for middag, og et kjapt nettsøk pekte på Høvdingen på Melus som en god kandidat.
Vi ble tatt effektivt imot, og matbestillingen gikk kjapt. Maten ble også servert raskere enn ventet.
Entrecôten var i overkant godt stekt, men den Greske biffen var perfekt. Begge var svært møre.
En varm dessert-eplekake med is ga en god avslutning på opplevelsen. Vi kommer gjerne tilbake skulle anledningen by seg.

Dato for besøk: september 2020
Takk, 700aret

Anmeldt 29. juli 2020

Fantastisk god mat, mye mat og ypperlig service, bestilte biff som var mør og saftig. Mye mat for pengene. Maten kom innen 20 min, vi var fem voksne som alle var veldig mette og fornøyd.

Takk, lillbjoraa
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Helt grei mat, men skuffende. Fin plass, men alt for liten porsjon på noen av rettene. Skulle også vært mer salat.

Takk, Amundsent
Anmeldt 5. mars 2020 via mobile enheter

Koselig plass for om du er alene eller med familie og venner.. serverer aller varianter av mat.. kommer tilbake igjen

Dato for besøk: mars 2020
Takk, annkristinvigdal
Anmeldt 17. februar 2020 via mobile enheter

Den prøvde ihvertfall på det. Ikke imponert.pizzaene var også veldig oljete. Lokalene veldig fine men de matcher ikke maten

Dato for besøk: februar 2020
Takk, 5777639m

Reisende som så på Restauranthuset Hovdingen AS, så også på

Har du vært i Restauranthuset Hovdingen AS? Del dine erfaringer!