Jeanette A
43.4 km fra Værlandet Havhotell
Restaurant
Se flere hoteller i Værlandet
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Dette har vi gleda oss til lenge. Har fått gode tilbakemeldingar. Dette må de prøve. Roen,regnbogen, stille - roen er utruleg deilig. Godt å vakne til litt lys. Gleder meg til frukost som er lova kl 0900. Vi får også ha rommet til vi reiser med ferga. Svært god service. Vi kjem igjen og då tek i med venner.

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, 445vidarf
Anmeldt 27. juli 2018

Et nydelig lite hotell med 8 rom, alle innredet forskjellig. Fantastisk utsikt, og helt, helt stille (fugler og bølgebrus hørtes, men ingen 'menneskelyder') Flott veranda med hagemøbler som var festet til veggen med sterke stropper slik at du forstår at stormen også kan være heftig. Det må også være en kjempeopplevelse når storhavet står rett på, selv om vi fikk verdens beste vær.

Romtips: 4 rom med soloppgang, 4 rom med solnedgang - jeg foretrekker solnedgang....
Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Karin S
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Fine rom i fantastiske omgivelser. Fantastisk utsikt. Frokost på døra. - nydelig. Hyggelig vertskap. Gode sykler på Joker. Syklet ti Bulandet med alle omveier vi kunne finne. Fine turstier og mange hyggelige folk.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Jon S
Anmeldt 23. juni 2018 via mobile enheter

Flott utsikt. Nær på naturen. Bråk frå kjøleskap på rommet. For lyst på rommet om morgonen,skulle ha vore gardin på det øverste vindu. God frukost frå Joker Værlandet.
Allt i alt eit flott opphold, vi vil anbefale eit opphold .

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, atlereidars
Elin V, Daglig leder på Værlandet Havhotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juni 2018

Hei! Kjekt å høyre at de hadde eit fint opphald, at frukosten var god, og at de anbefalar Værlandet Havhotell :) Beklagar at det var støy frå kjøleskapet - vi er på saken i forhold til å få dette utbetra. Gardinopplegget vårt er ikkje heilt optimalt i sommarhalvåret, so vi vurderer absolutt å få gjort noko med det etterkvart. Vi takkar for besøk, og ynskjer dykk velkomne attende ein annan gong :)

Anmeldt 30. august 2017

Sol nedgang, kobbe, horisonten, man får berre lyst til å bestille en tur til. Øyene har pynta seg med fargede sykler og wc-er med blomster, atlantervegen kan ta seg ein bolle, håper å få oppleve ei sikkelig uvær ein gang eller ein nordlys natt på hotellet! Arkitekturen og innredning perfekt ! Restauranten greier dessverre ikkje å følge forventninger (for mye salt, for mye boksemat og for mye gatekjøkken og overpriset håper de tilsetter en kokk og ikkje en skjerm man må følge med når nummern din er ferdig DJIZZISSS, men frokost er ok) lag mat sjøl! vi varma opp fra Askvoll delicatesse

Romtips: rom 5 til 8
Dato for oppholdet: august 2017