TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 4. mai 2019 via mobile enheter

Overnattet en natt på rom 2 (Villsauen), med utsikt mot majestetiske Alden. Takket være beliggenheten kommer man nær den fantastiske naturen og omgivelsene øya er preget av. Rom av god størrelse, store vindusflater og svært god seng. Et helt unikt hotell man ikke finner maken til. Anbefales på det sterkeste!

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, Kristin F
Anmeldt 16. april 2019 via mobile enheter

Unik plassering for naturopplevelser utenom det vanlige.vi var heldige og fikk så sel, hval og et rikt fugleliv fra terrassen. Kort vei med båt (må avtales separat) til en suveren topptur på Alden. Rommene var rene og pene. Servicen sto i stil til det øvrige.

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, Torgeir F
Anmeldt 7. april 2019

Etter en flott reise med hurtigbåt fra Bergen, ankommer vi Værlandet og blir tatt imot av et hyggelig vertskap, og vi blir kjørt den siste kilometeren bort til hotellet. Der åpenbarer det seg et sjarmerende, lite hotell rett i havgapet. Rommet mangler ingenting, smakfullt innredet og et romslig bad. Herlige senger og utsikt til Alden fra vår egen lille terasse. Bølgeskvulp og solnedgang ihavet. Og servicen, da: Har sjelden opplevd maken. Fiskesuppen levert på døren kl 1900 er nok verdens beste. Hotellet anbefales på det varmeste. Vi kommer igjen!

Romtips: Rom mot vest har sol til den går i havet
Dato for oppholdet: april 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Atle B
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Utrolig fint rom med helt fantastisk utsikt! Hadde fantastisk høst vær med nydelige soloppganger. Til og med fikk se en havørn fly forbi. Anbefales på det sterkeste for alle som vil bo tett på naturen

Dato for oppholdet: november 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, 191jeanettea
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Dette har vi gleda oss til lenge. Har fått gode tilbakemeldingar. Dette må de prøve. Roen,regnbogen, stille - roen er utruleg deilig. Godt å vakne til litt lys. Gleder meg til frukost som er lova kl 0900. Vi får også ha rommet til vi reiser med ferga. Svært god service. Vi kjem igjen og då tek i med venner.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 445vidarf