Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke st√łttes. TripAdvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi st√łtter f√łlgende nettlesere:
TripAdvisor
Værlandet
Publiser
Innboks
S√łk
2‚Äď7 av 21 anmeldelser
Anmeldt 29. august 2019 via mobile enheter

Rommene ser nesten ikke brukt ut, ble vel bygget i 2016. Og de inneholder s√łt man trenger for √• kunne bo noen uker i strekk. Den hyggeligste betjening som forklarer hvordan ting virker (ettersom dette ikke er et helt vanlig hotell).
Frokosten f√•r man servert p√• d√łra og den. er helt utmerket.
Prikken over i’en er altså utsikten man har, enten direkte fra rommet eller fra en av de mange sittegruppene på stedet. Denne utsikten er balsam for sjelen.
Jeg var her i jobbsammenheng s√• fikk desverre ikke testet noen av de mange turl√łypene i omr√•det. S√• her skal jeg tilbake ved en senere anledning.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, DanI1622
Anmeldt 4. mai 2019 via mobile enheter

Overnattet en natt p√• rom 2 (Villsauen), med utsikt mot majestetiske Alden. Takket v√¶re beliggenheten kommer man n√¶r den fantastiske naturen og omgivelsene √łya er preget av. Rom av god st√łrrelse, store vindusflater og sv√¶rt god seng. Et helt unikt hotell man ikke finner maken til. Anbefales p√• det sterkeste!

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, Kristin F
Anmeldt 16. april 2019 via mobile enheter

Unik plassering for naturopplevelser utenom det vanlige.vi var heldige og fikk s√• sel, hval og et rikt fugleliv fra terrassen. Kort vei med b√•t (m√• avtales separat) til en suveren topptur p√• Alden. Rommene var rene og pene. Servicen sto i stil til det √łvrige.

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, Torgeir F
Anmeldt 7. april 2019

Etter en flott reise med hurtigb√•t fra Bergen, ankommer vi V√¶rlandet og blir tatt imot av et hyggelig vertskap, og vi blir kj√łrt den siste kilometeren bort til hotellet. Der √•penbarer det seg et sjarmerende, lite hotell rett i havgapet. Rommet mangler ingenting, smakfullt innredet og et romslig bad. Herlige senger og utsikt til Alden fra v√•r egen lille terasse. B√łlgeskvulp og solnedgang ihavet. Og servicen, da: Har sjelden opplevd maken. Fiskesuppen levert p√• d√łren kl 1900 er nok verdens beste. Hotellet anbefales p√• det varmeste. Vi kommer igjen!

Romtips: Rom mot vest har sol til den går i havet
Dato for oppholdet: april 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Atle B
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Utrolig fint rom med helt fantastisk utsikt! Hadde fantastisk h√łst v√¶r med nydelige soloppganger. Til og med fikk se en hav√łrn fly forbi. Anbefales p√• det sterkeste for alle som vil bo tett p√• naturen

Dato for oppholdet: november 2018
Reisetype: Reiste alene