Kari C
    27.8 km fra Værlandet Havhotell
    50.5 km fra Værlandet Havhotell
    Se flere hoteller i Værlandet
    Anmeldt 11. juli 2020

Værlandet Havhotell har en fantstisk beligenhet med nydelig utsikt over havet og Alden. Rommet var rent og pent. Hotellsjefen og hjelperene var hyggelig og svært serviceinstilte. En av dagene tok vi turen til Alden med Alaria AS som vi fikk anbefalt av noen venner. De to jentene på skyssbåten utførte arbeidet perfekt. De var hjelpsomme, imøtekommende, serviceinstilte og i godt humør. Været var strålande og jeg vil anbefale alle å ta turen til idylliske aldrn med Alaria AS.

Takk, beritb885
    Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Vi hadde ei natt i vakre omgivelser. En fantastisk utsikt fra alle rom. Lekkert rom med te kjøkken. Så koselig service fra personale på Jokeren med frokost levert på døra om morgenen. Ingen spisesal eller fellesareal. Kun rom og felles uterom der en ble godt kjent med sine nabogjester om en ønsket det.. Utleie av sykkel er mulig. I sommersesongen bør en bestille sammen med rommet. Sykle rundt på Værlandet og Bulandet i alle krinker og kroker er en fornøyelse. Vi skal tilbake til høst/vinterstormen for å oppleve skikkelig ruskevær.

Takk, Solveig Kristin... A
    Anmeldt 25. juni 2020 via mobile enheter

Supert sted med fin beliggenhet,rent og pent,fine rom.Mye å finne på og se i nærområdet,med bil,sykkel eller til fots. Rolig og avslappende.God frokost levert av Joker,de har også en nydelig fiskesuppe.Obs de stenger kl 17,så handle med til selvhushold før den tid. Du finner alt du trenger til matlaging i leilighetene.Anbefales

Takk, 895gretev
    Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

Anbefale å reisa te Værlandet Havhotell hvis du ønske nærhet t havet å naturen. Kun bølgeskvulp å fuglalyd😊 Å med sykkel e det heilt topp å komma seg fram te adle øyene😊frokost levert på døra om mårenen☕️☕️ heilt topp😊

1  Takk, SvanhildA8
    Anmeldt 4. mai 2020 via mobile enheter

To dager i det unike øyriket Værlandet og Bulandet ga ro i sjelen og flotte naturopplevelser. Vi bodde på Værlandet Havhotell som er både koselig og fresht - og har i tillegg uslåelig beliggenhet med utsikt mot solnedgang i havet og havørn seilende på himmelen. Servicen var også helt topp! Området byr på et mangfold av opplevelser. Vi valgte topptur til Alden og sykkeltur på Nordsjøvegen - fantastisk begge deler. Vi kommer tilbake for mer 💙

Dato for oppholdet: mai 2020
    Takk, ingerasks