Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Ikke lur på hvor du skal bo når du er på Værlandet . Fantastisk lite Hotel med frokost på døra. Verdens flotteste utsikt , rent og freshed. Her kan du nyte utsikten fra sengen og ha en herlig ferie i fantastisk natur

Takk, 11karic
Anmeldt 11. juli 2020

Værlandet Havhotell har en fantstisk beligenhet med nydelig utsikt over havet og Alden. Rommet var rent og pent. Hotellsjefen og hjelperene var hyggelig og svært serviceinstilte. En av dagene tok vi turen til Alden med Alaria AS som vi fikk anbefalt av noen venner. De to jentene på skyssbåten utførte arbeidet perfekt. De var hjelpsomme, imøtekommende, serviceinstilte og i godt humør. Været var strålande og jeg vil anbefale alle å ta turen til idylliske aldrn med Alaria AS.

Takk, beritb885
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Vi hadde ei natt i vakre omgivelser. En fantastisk utsikt fra alle rom. Lekkert rom med te kjøkken. Så koselig service fra personale på Jokeren med frokost levert på døra om morgenen. Ingen spisesal eller fellesareal. Kun rom og felles uterom der en ble godt kjent med sine nabogjester om en ønsket det.. Utleie av sykkel er mulig. I sommersesongen bør en bestille sammen med rommet. Sykle rundt på Værlandet og Bulandet i alle krinker og kroker er en fornøyelse. Vi skal tilbake til høst/vinterstormen for å oppleve skikkelig ruskevær.

Takk, Solveig Kristin... A
Anmeldt 25. juni 2020 via mobile enheter

Supert sted med fin beliggenhet,rent og pent,fine rom.Mye å finne på og se i nærområdet,med bil,sykkel eller til fots. Rolig og avslappende.God frokost levert av Joker,de har også en nydelig fiskesuppe.Obs de stenger kl 17,så handle med til selvhushold før den tid. Du finner alt du trenger til matlaging i leilighetene.Anbefales

Takk, 895gretev
Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

Anbefale å reisa te Værlandet Havhotell hvis du ønske nærhet t havet å naturen. Kun bølgeskvulp å fuglalyd Å med sykkel e det heilt topp å komma seg fram te adle øyenefrokost levert på døra om mårenen☕️☕️ heilt topp

1  Takk, SvanhildA8