grethe
71.2 km fra Værlandet Havhotell
Bar/lounge
Se flere hoteller i Værlandet
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Værlandet var en flott opplevelse. VHH var midt i blinken på alle måter. Flott beliggenhet,hyggelig vertskap, rent og pent, frokost på døren kl.09.00. Mange muligheter for opplevelser.
Vi kommer mer enn gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, 961wenches
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Takk for et fantastisk opphold på Værlandet Fjordhotell og for super oppfølging av vertskapet Elin. Utsikten fra rommene var spektakulær, sengene gode og kjøkken-fasilitetene på rommet var supre og velutstyrte. Frokosten som ble levert på døra var nydelig. Anbefaler alle å leie sykkel på Jokeren og sykle de flotte veiene og bruene på øya.

Takk, annemaritwedoe
Anmeldt 15. juli 2021

Fantastisk plass med utrolig beliggenhet.
Nydelig frokost levert på døren kl9 som avtalt.
Vi har padlet i fantastiske bukter mellom holmer og skjær man skjelden opplever.
Herlig opphold som vi kommer til å oppsøke igjen👍

Takk, Atlascopco2015
Anmeldt 30. mai 2021

Når du kjører av ferjen på Værlandet, blir du møtt av skiltet "Sjå deg ikkje attende". Vi var der en weekend og vi etterlevde mottoet på skiltet. Oppholdet smadret forventningene våre. Du trenger ikke gjøre noen ting på Værlandet. Naturens magi der ute må oppleves.
Vertskapet på Værlandet havhotell var helt enestående.

Hva skal vi med London, Roma og Paris når vi har Værlandet?

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, 733kurtl
Anmeldt 27. mai 2021 via mobile enheter

Værlandet havhotell ligger helt ute i havgapet. Fantastisk beliggenhet og utsikt rett uti havet og solnedgangen. Rommet var rent og funksjonabelt med stort bad og et lite kjøkken.
Vertskapet er kjempehyggelige og serviceinnstilte. Anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: mai 2021
Reisetype: Reiste alene