“Bra! Deilig hamburger.”
Anmeldelse av Café Nais

Café Nais
Vurdert som nr. 1 av 3 Restauranter i Nedstrand
Beskrivelse: Besøk vår kulturkafé i idylliske Nedstrand. Vi serverer lokal mat og tradisjonsmat hele året. Vårt ønske er å tilby deg god mat i kulturelle omgivelser. Her kan du oppleve og nyte lokal kunst mens du smaker på våre lokale retter.
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Bra! Deilig hamburger, med bacon og ost anbefales. Hadde det vært hjemmelaget pommes frites til, hadde det vært helt perfekt. Riktig pris på ølet!

Takk, TonZwe

Anmeldt 2. desember 2019

Hyggeleg atmosfære, hyggeleg betjening, rikeleg og god mat. Intimt og triveleg omgivnad. Parkering rett utanfor døra.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, 25birgerl
Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Vi fant denne cafeen på bakgrunn av en anmeldelse på Trip Adviser. God mat, både middag, dessert, kaffe og pepsimax til ca 300 per person... bedre mat enn det du vanligvis finner på en cafe. Kommer garantert tilbake her. Fikk også en fin prat med en lokal 92 åring som spiste regelmessig der

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, artfarmcity
Anmeldt 7. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk koselig plass med god mat, anbefaler komle på torsdag, søndagsmiddag med god og rimelig buffé. Vi var der også på skaldyraften, fantastisk mat og rimelig!

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, 949johnnyv
Anmeldt 1. mars 2021

Dato for besøk: februar 2021

Reisende som så på Café Nais, så også på

Har du vært i Café Nais? Del dine erfaringer!