“Under middels”
Anmeldelse av China Palace Lyngdal

China Palace Lyngdal
Vurdert som nr. 5 av 6 Restauranter i Lyngdal
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Familie på fem, tre voksne og to barn. Mat var generelt smakløs og lite delikat. Og pris er høy ift andre tilsvarende type restauranter.

1  Takk, Tippetuppa

Anmeldt 23. mai 2021 via mobile enheter

Hvordan denne går rundt er uforståelig! Vi betalte alt for mye for tre retter som smakte klor. Det som skulle være verdenskjente retter smakte ingenting. Vi gikk på Jonas B, og spiste en pizza etterpå - for å bli mett og for å ikke kjøre gretne hjem til Kristiansand.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, hyt90
Anmeldt 18. september 2020

Farter du langs E39 på strekningen Kristiansand - Stavanger, er det få steder langs veien som tilbyr god mat. Spander derfor 2 - 3 km. ekstra, og ta turen innom China Palace ved Rosfjorden i Lyngdal. Her finner du et lite, nesten utrivelig lokale, men med svært hyggelig betjening og rimelige priser. Maten kommer raskt på bordet, og den smaker godt.
Corona-tips: Jeg "antibacket" hendene godt, og det smaker med en sneip etter maten og før bilturen. Sneipen ble tent, og hendene tok fyr. Det kaller jeg skikkelig virusbekjempelse.

Dato for besøk: september 2020
Takk, kleppah
Anmeldt 5. september 2020 via mobile enheter

Grei service men maten smakte ingenting. Vi fikk lite mat og forskjellig mengde. Betalte 400kr for to hovedretter og når det er tre kjøttbiter på tallerken blir man skuffet.

Dato for besøk: september 2020
Takk, IselinJacobsen
Anmeldt 21. august 2020

Maten er alltid fantastisk god, snille folk og god service!

Nå har heldigvis heila lokalet blitt både finare og koseleg, men alikevel
trist at det flottaste området av og til er avstengt, blir lit uhyggeleg å gå her når me ser den flotte plassen me ville ha sittet, men ikkje får. Derfor kan det dessverre bli litt skjeldnare at me går her.

Dato for besøk: august 2020
Takk, frk_fjermestad

Reisende som så på China Palace Lyngdal, så også på

Har du vært i China Palace Lyngdal? Del dine erfaringer!