“Bra mat til en grei pris.”
Anmeldelse av Små-Pris

Små-Pris
Vurdert som nr. 2 av 6 Restauranter i Lyngdal
Anmeldt 5. august 2021

Bra mat til en fin pris
God service fra betjeningen.
Smakful mat.
Mange spennende matretter.
........................

Takk, Norway-man555555

Anmeldt 19. april 2021

Vært god kunde her siden de starter opp i Lyngdal . Svært hyggelige ansatte og god mat til en hyggelig pris. Anbefales :)

Dato for besøk: april 2021
Takk, 2mmyt
Anmeldt 4. april 2021

Godt utvalg av mat. God mat, og mye for pengene.
Mat til alle ganer, både store og små.
Serveres Thai retter og norske/internasjonale retter.
Alt er hjemmelaget, også deres sluch.

Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: mars 2021
Takk, haraldagnarh
Anmeldt 27. februar 2021

God service de første gangene jeg bestilte mat der en gang tidligere.. men bestilte nå ga klar beskjed om at tid var viktig for når det var ferdig, fordi vi skulle leie sjåfør til å hente... 45 minutter etter avtalt tid hadde enda ikke maten kommet... ikke mulig å kansellere, og beskjed "vi har kunder hva skal vi gjøre".... så når dem ikke leverer er dem sure og driter i kundene... Anbefales IKKE

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, 694_yvindr
Anmeldt 20. februar 2021 via mobile enheter

Veldig god sushi, flott presentert. Vi har bare prøvd sushien, men den var verd turen. Helt vanlige priser.

Dato for besøk: februar 2021
Takk, Hanne W

Reisende som så på Små-Pris, så også på

Har du vært i Små-Pris? Del dine erfaringer!