Særdeles hyggelig park

Veldig hyggelig og spennende park for store og små. Intim og avslappende stemning der Erik Alfred... les mer

Anmeldt 21. juli 2021
Scenic46271876645
Fin, liten park.

Veldig søt og koselig park med herlig atmosfære. Til å være en pop-up-park er det imponerende hva... les mer

Anmeldt 21. juli 2021
77terjes

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Det var altfor dyrt til så liten «hage» å gå rundt i. Tok ca 15 min å gå igjennom alt. I tillegg skulle de ha 100-250kr pr leke ungene kunne «lage». Det burde vært gratis til den inngangsprisen. Gøy å se men ikke verdt pengene

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Danrubenr
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Vi betale 850kr for familien på 5. Gøy med noen små finesser og oppfinnelser, men alt i alt en sparsom opplevelse. Vi brukte 45 min - 1 time på å se alt, og vi tok oss god tid. Skuffende !

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, 94anette
Anmeldt 27. juli 2020

Oppfinnelsene er utstilt med «ikke rør». Når de skulle vise oppfinnelsene var halvparten ødelagt. Skuffende få aktiviteter (utover ting man har hjemme), til en alt for høy pris. Ikke verdt turen dessverre.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Birgitte A