Fin, liten park.

77terjes
Gøy park!

Kjempe gøy park for både liten og stor🤩 Mange gøye aktiviteter å gjøre sammen som familie. Koselig... les mer

37Tone
Kristiansand, Norge

Anmeldt 21. juli 2021

Veldig søt og koselig park med herlig atmosfære. Til å være en pop-up-park er det imponerende hva de har fått til. Anbefales!

Takk, 77terjes
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Kjempe gøy park for både liten og stor Mange gøye aktiviteter å gjøre sammen som familie. Koselig park som ligger et steinkast unna E39. Absolutt verdt et besøk!!

Takk, 37Tone
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Perfekte stedet for barnefamilier. Noe for alle aldre. Spennende ting som snurrer, en begynnende forståelse for mekanikk, energi og bærekraft. Akkurat passe mengde aktiviteter som gir en mulighet for å utforske, prøve nye ting og slipper å stresse rundt for å rekke alt. Anbefales på det sterkeste. Barna våre spør stadig om vi kan dra igjen. Vi har vært der en gang ifjor og allerede to ganger denne måneden.

Takk, Japannina
Anmeldt 21. juli 2021

Fantastisk dag i en helt unik park! Hele familen koste seg fra minstemann på tre til eldstemann på 80. Masser av fantasifulle aktiviteter, oppfinnelser og flott atmosfære. Hvor tar den mannen alle ideene fra??? eneste minus var at det var tomt for seilbåter i snekkerverkstedet da vi skulle bygge, men vi fikk oss en fin verktøykasse. Anbefales på det varmeste.

Takk, edvardo160
Anmeldt 19. juli 2021

Helt magisk! Vi var en famile på fem og storkoste oss i 3 timer! Parken var full av alt mulig rart som sveiv og hoppet, med morsomme oppfinneraktiviteter. skytebanen og oppfinnerverkstedet var barnas favoritt, litt lang kø i matcontaineren, men hyggelig betjening. Vi traff også på Oppfinneren selv, som tok seg tid til en prat! Fabelaktige opplevelse for store og små.

1  Takk, 404elset