“Lunsj”
Anmeldelse av Paulsens Hotell & Cafè

Paulsens Hotell & Cafè
Vurdert som nr. 1 av 5 Restauranter i Lyngdal
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Hotell & Cafe fra 1894 med Dansk og Norsk traditionemad samt hjemelaved saft, nykværned kaffe og unævnlig forskjellige drike av det sterke slag. Hotellet midt i sentrum af Lyngdal med aabent alle dage. Paa 2. klasse byder vi dig ind til andlædninge saa som fødselsdage, barnedaab, confirmatione eller rett aa slett bare for et hyggelig uformelt træff i de Engelske lacselorders fodspor. Vil du reise paa 1. klasse saa tager vi dig med paa en reise i tid der du muligens bliver satt til at tømme nattpotten der staar paa rom nr 3, stryge linduge eller kværne kaffe til dine venne. Men du belønnes med deilig hjemelaved treretters middag, kaffi paa kjelen, samt vilde spreld aa historie fra Paulsens fyldige historiebog. Stuepigen vekker dig ved hanens gal efter en god natts søvn, i et av vores 10 deilige dobble rom. Du blive ønsket god morgen med nykogedt kaffe samt hjemmebaget brød... men bare hvis du kvelden i forveien fant ud at blive natten over... Vi haaber snart at se dig hos os!
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Etter en tur på Lista, begynte vi og tenke lunsj og vi tenkte, Hotel Paulsen i Lyngdal er stedet vi samtlige mente, parkerte, gikk inn, klokken var 13.15 fredag 28 des. Ingen gjester, på menyen stod det, Burger, lasagne, fiskesuppe, ribbe og kyllingsalat. Ingenting var lakosefritt, burger og lasagne var de tomme for, smørbrød hadde de kanskje på lørdag, en stooooor skuffelse.

Noe er forferdelig galt!!!!

Vi gikk og endte opp hos Jonas B. Gundersen, greit nok, men var ikke gamle Paulsen

1  Takk, Gegis

1923 av 106 anmeldelser

Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Besøkte Paulsens flere ganger for spise og studere. En mann som jeg oppfatter som en eier (han ikke presenterte seg) nærmer meg en dag og skriker nesten for meg at jeg ikke er velkommen til å spise for det att jeg ta opp plass for hotellets gjester. Ironisk nok var stedet nesten helt tomt for folk i alle tider jeg var der.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, amadeusb2018
Anmeldt 5. desember 2018

Var i Lyngdal sentrum idag på leit etter en tradisjonell julemiddag. Fant ingen umiddelbart, men ble anbefalt å ta turen innom Paulsen.
Det ble en veldig god førejulsopplevelse. Bestillte pinnekjøtt etter etter kelnerens anbefaling. Etter en kort ventetid ble vi servert en rykende porsjon med pinnekjøtt og alt tilbebehør.
Pinnekjøtt av villsau, hjemmelaget kålrabistappe og gode poteter kan absolutt anbefales videre. Det som måtte være igjen av plass ble fylt opp med kaffe og deilig sjokoladekake.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Vangsgutane
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Paulsens hotell har tatt inn pinnekjøtt fra lokal villsau. Helt utrolig smak. Beste pinnekjøttet jeg har spist ute. Anbefales!

1  Takk, christiank562
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Kjempe koselig kveld med god mat og gode venner, trivelige og fine lokaler, hyggelig betjening, vi kommer gjerne igjen !!!

Takk, 997renatev

Reisende som så på Paulsens Hotell & Cafè, så også på

Har du vært i Paulsens Hotell & Cafè? Del dine erfaringer!