Anmeldt 3. juni 2021 via mobile enheter

Her har de alt du trenger hvis du kommer med vogn eller bobil. Fin gresslette med sjøutsikt to veier. Her det fine lekeapparater for barna. Egen Strand og butikk rett i nærheten. Vi har hatt nydelig vær og kost oss masse Foruten fugler og en og annen gressklipper er det stille og rolig. Fint å ha med sykkel.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, jantoger
Anmeldt 2. juli 2020

Dato for oppholdet: juni 2020
Gry Anita N, Resepsjonssjef på Herøy Caravan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juli 2020