“Fin lunsjplass ”
Anmeldelse av Heroy Brygge

Heroy Brygge
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Herøyholmen
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

God mat og fin stemning ved sjøkanten. Fin plass å lunsje på. Anbefaler omeletten med friterte grønnsaker.

Takk, anneckap

Anmeldt 26. juli 2019

Et koselig sted å sitte med en kaffekopp å se ut over havet. Herøy er en fantastisk fin plass. Verdt et besøk.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, annegunnp2016
Anmeldt 16. juni 2019 via mobile enheter

Spiste nydelig fiskesuppe her i et fantastisk vær og landskap. Satt ute på terrassen og kosa oss med mat og yrende liv rundt brygga. Hyggelig betjening og god service. Rimelig mat.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, snipa
Anmeldt 18. juli 2018

God suppe og utmerket fish&chips. Minus for brødet til suppa = utgammelt, men suppa kompenserte godt. Salaten som kom med fish&chips kunne avgjort vært mer spennede. Men vi dro godt mette, rause porsjoner og skikkelig god suppe/fish&chips.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Froydis_H
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Burgeren var ganske trist hvor en stor hamburger ble servert med kun brød. Ikke salat eller dressing og chipsen var blitt kald ved servering. Grei plass å drikke en pils i sola på, mem ville prøvd å spise et annet sted.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Lise-Marie J

Har du vært i Heroy Brygge? Del dine erfaringer!