“Sjarmerende lokaler, god mat og topp service!”
Anmeldelse av Heroy Brygge

Heroy Brygge
Vurdert som nr. 2 av 2 Restauranter i Herøyholmen
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Jeg og kjæresten spiste lunsj. Vi var usikre på om stedet i det hele tatt var åpent da vi parkerte utenfor, men ble overrasket av svært koselige lokaler da vi kom inn.

Vi fikk servert god mat som stod til våre forventninger. Rik fiskesuppe og smakfull kyllingsnacks. Veldig god service og fin utsikt mot Herøysundet selv i regnvær.

Takk, Mathias_KH

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Hadde bestilt bord og ankom presis. Fire av betjeningen satt rundt et bord mer opptatt av sin egen samtale enn gjestene. Ble etterhvert vist til bordet. Menyen var grei, men trigget ikke de gastronomiske genene. Valget falt på fiskesuppe og lasagne. Helt grei mat, men ganske så moderat fiskesuppe med minimalt med fisk.
Toalettet var ganske ufyselig og dårlig rengjort. Servicen tok seg etterhvert opp, men vi kommer nok aldri tilbake hit.

1  Takk, Henning H
Anmeldt 11. juli 2021

Suppa kunne vært god, den. Men det var lite rød fisk og nesten ikke noe hvit fisk, ingen blåskjell eller reker.

Takk, inge2052
Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Overnatting her var en skuffende opplevelse. Prisen var høy, noe som er greit dersom standarden står til prisen, men det gjorde det definitivt ikke her. Rommet var relativt slitent, det var hull i håndkleet og puten var paddeflat og hadde absolutt sett bedre dager. På kvelden spiste vi i restauranten. Heller ikke dette var noe høydepunkt, da maten bar preg av å være ferdigmat.

På den positive siden var beliggenheten og utsikten. Begge deler er helt utmerket. I tillegg var de ansatte hyggelige. Alt i alt er det et sted med stort potensial, men som ikke lever opp til dette potensialet på nåværende tidspunkt.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, jonasn669
Anmeldt 17. juni 2021 via mobile enheter

Vi var tre venner som bestilte en porsjon fiskesuppe som lunsj. Veldig god fiskesuppe, men en bitteliten porsjon. For 195kr fikk vi noe som tilsvarte en forrett og vi var langt fra mette når vi gikk ut.

Prøvde å ta opp dette med betjeningen som svarte «ja, det er flere som syns det er små porsjoner» og «jeg skal ta det videre, hade».

Synd, fordi suppen var god, men ikke verdt pengene.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, stinemargrete

Har du vært i Heroy Brygge? Del dine erfaringer!