“God mat og vel verdt stoppet”
Anmeldelse av Lyngdal Inn

Lyngdal Inn
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Rom
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

God mat og vel verdt stoppet :-) Vi var to personer som stoppet på gjennomreise for et enkelt måltid mat. Lokalene er litt som en amerikansk diner, trivelig og lyst. Pga smittevernstitak (covid-19) så tok det kanskje litt lenger tid ved kassa, men ikke noe mer enn man tåler. Maten. Vi fikk var god og rikelig. Grei husmannskost og gatekjøkkenmat. Rene toaletter og ok med parkering. Vi kommer gjerne innom en annen gang :-)

1  Takk, MElisabeth

Anmeldt 3. november 2019 via mobile enheter

Fastfood? Halvtime å vente på en burger , nesten ikke folk i restauranten .

Må være merkelig planlegging eller effektivitet på kjøkkenet...

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, trygvet2013
Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Dersom du liker en stram gatekjøkkenlukt som setter seg i klærne dine i løpet av få minutter er dette plassen å stoppe. Om du også liker opptinte råvarer som er sjokkstekt, og der fettet drypper, er suksessen sikret.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, Oddie99
Anmeldt 24. april 2019 via mobile enheter

Dette ble et naturlig stoppested på en lang biltur vi hadde foran oss.
Maten var god men nokså dyrt for f.eks karbonade med egg.
Servicen var desverre dårlig.

Dato for besøk: april 2019
1  Takk, DanI1622
Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

Det som skiller Lyngdal Inn fra andre kroer langs veien er innredningen. Skikkelig amerikansk snackbarstil. Savner bare serveringspersonell i 50 talls klær og jukeboksmusikk. Mat - ja den er som alle andre steder du tilfeldig stanser bilen. Men vel verdt et stopp her.

Takk, ninasteenl

Reisende som så på Lyngdal Inn, så også på

Har du vært i Lyngdal Inn? Del dine erfaringer!