“Dårlig service og lite utvalg av vegetar”
Anmeldelse av Lyngdal Inn

Lyngdal Inn
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Rom
Anmeldt 22. august 2021

Dårlig utvalg av vegetar. Kun salat og pommesfrites. Dama i kassen var lite serviceinnstillt og små frekk.

1  Takk, Shamlin96

Anmeldt 4. oktober 2020

Da vi ankom gledet vi oss til å spise hjemmelagde kjøttkaker men før vi kom til kassen var servitøren frekk og sur. Da jeg spurte om en ekstra kjøttkake kom hun med en kommentar på at hun ikke trodde en som var slank som meg spiste så mye mat. Lite profesjonelt og frekk kommentar å komme med. Kjøttkakene var også helt middels på treet, virket å ha ligget lenge.
Før jeg kommer tilbake håper jeg de putter på et smil, er hyggeligere og tenker litt mer på smittevern selv før de kjefter på gjestene sine som følger smittevernet for spisestedet.

Dato for besøk: oktober 2020
5  Takk, elisabethstrand
Anmeldt 28. august 2020

Knall god mat og alt fersk. Koselig ansatte virkelig å anbefale Beste biffsnadderen jeg har spist ute noen sinne

Dato for besøk: august 2020
Takk, Lillemy418
Anmeldt 25. juli 2020

Maten kom kjapt, men det var raskt klart hvorfor. Pomfri'en var nærmest rå og den friterte fisken hadde en veldig fiskesmak og det var mye væske inni kjeksen, barnaise sausen var tam.. Det hele var rett og slett smakløst og overprist! Skjerpings.

Takk, mettekristoffersenv
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Pizza på menyen, ingen besøkende men kan ikke servere pizza da det er noe annet i ovnen.
30 min ventetid på burger i stedet. Hva når et er full, hvor lenge må man da vente og får man pizza da?

Takk, eamodahl

Reisende som så på Lyngdal Inn, så også på

Har du vært i Lyngdal Inn? Del dine erfaringer!