“Hva er service.....”
Anmeldelse av Lyngdal Inn

Lyngdal Inn
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Rom
Anmeldt 29. august 2021

Et lite stopp etter tur hjemover fra Stavanger. Aldri vært der før og skal nok aldri dit igjen... Når vi står i kø og venter på å bestille ser vi en bak disken som med hendene overfører litt fries fra en tallerken til en annen tallerken (hva er pandemi..). Ei venninne var ikke så sulten og ville bare ha litt fries og spurte om dette var mulig da det ikke sto på menyen. Måten man blir svart på er som om man har spurt det dummeste spørsmålet i verden... Det ble altså et nei på kun fries... Vi snudde og gikk...

1  Takk, Skrrr1990

Anmeldt 22. august 2021

Kan virkelig ikke forstå at en restaurant som ligger så sentralt ikke har Vegetar MENY!?? KAN VELL IKKE BARE VÆRE OSS SOM ØNSKER DETTE?
det kjører mangen tusen mennesker forbi denne plassen å at de ikke skal ha noe Vegar uten om en pizza er latterlig! Sjerpings

Takk, jeanettet562
Anmeldt 22. august 2021

Dårlig utvalg av vegetar. Kun salat og pommesfrites. Dama i kassen var lite serviceinnstillt og små frekk.

1  Takk, Shamlin96
Anmeldt 4. oktober 2020

Da vi ankom gledet vi oss til å spise hjemmelagde kjøttkaker men før vi kom til kassen var servitøren frekk og sur. Da jeg spurte om en ekstra kjøttkake kom hun med en kommentar på at hun ikke trodde en som var slank som meg spiste så mye mat. Lite profesjonelt og frekk kommentar å komme med. Kjøttkakene var også helt middels på treet, virket å ha ligget lenge.
Før jeg kommer tilbake håper jeg de putter på et smil, er hyggeligere og tenker litt mer på smittevern selv før de kjefter på gjestene sine som følger smittevernet for spisestedet.

Dato for besøk: oktober 2020
5  Takk, elisabethstrand
Anmeldt 28. august 2020

Knall god mat og alt fersk. Koselig ansatte virkelig å anbefale Beste biffsnadderen jeg har spist ute noen sinne

Dato for besøk: august 2020
Takk, Lillemy418

Reisende som så på Lyngdal Inn, så også på

Har du vært i Lyngdal Inn? Del dine erfaringer!