“Ikke verdt å stoppe her”
Anmeldelse av Morten's Kro

Morten's Kro
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Hagan
Kjøkken: Norsk, Skandinavisk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Middag
Beskrivelse: Hjemmelaget norsk husmannskost
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi tok en avstikker fra E6 for å spise lunsj. Greit utvalg i menyen, men maten var skuffende og dyr. Det eneste som falt i smak var kjøttkaker. Se etter andre steder langs veien.

Takk, 417ke
MortensKro, Leder  på Morten's Kro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2020

Hei, K E. For å kunne forstå, endre, lære, utvikle osv. skulle vi gjerne visst hva som ikke falt i smak her. Gjerne også grunnlaget for å bli skuffet over prisene våre. Håper du ombestemmer deg neste gang du er i nærheten :)

Anmeldt 21. mai 2020 via mobile enheter

Skuffende besøk i dag. Kjøttkakemiddag med ertestuing. Ertestuingen var merkelig smakløs, sausen smakte buljong og hadde en konsistens som minnet om gelé, antakelig jevnet med maizena. Kjøttkakene hadde fin konsistens men var altfor salte. Alt i alt en dårlig opplevelse.

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, Rivanol

Hei, Rivanol. Det stemmer at vi jevner sausen til kjøttkakene med økologisk maismel. Det aller meste av maten vår er glutenfritt, til glede for mange. Her høres det ut som det har blitt jevnet for mye, håper du prøver de igjen en annen gang. Fortell oss da gjerne om det besøket blir bedre, takk.

Anmeldt 6. mars 2020

Vært innom et par ganger på denne fine institusjonen som har blitt varmt anbefalt av de fleste jeg har møtt etter å ha flyttet til Oslo.
Store porsjoner, maten smaker hjemmelaget og atmosfæren er behagelig selv om der ofte er mye folk

Absolutt verdt en tur !

Takk, 725kristianl

Hei, kristian! Takk skal du ha for denne!

Anmeldt 5. mars 2020

Jeg har vært på Mortens mange ganger. I går kom de ikke så bra ut. Jeg kjøpte et stort og dyrt smørbrød, og da forventer en litt mer enn noe micro-greier.
Dette er ikke bra nok til ca 100,- kr.

2  Takk, Trond S

Hei, Kresen. ca. 100,- for et smørbrød er vel ikke så dyrt? Micro-greier? Det skjønner vi ikke noe av, dessverre.

Anmeldt 5. mars 2020 via mobile enheter

Spiser sjåførfrokost her hver uke sammen med kollega. I dag var det ingen vilje til å få det lille extra som jeg alltid ber om (rødbeter ved siden av). Ekspeditøren i kassa er nebbete og har svært lite kundetekke. Når hun kom med maten så fikk vi tildels frekk kommentar. Det endte med irritasjon og en svært dårlig opplevelse. Dette er en så tradisjonsrik plass dårligt tjent med.

1  Takk, 528royj
MortensKro, Annet på Morten's Kro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2020

Hei, takk for besøket. Hvordan smakte maten? Vi pleier å ha rødbeter på lager, noen ganger kan vi dog være tom. Håper på en anmeldelse etter et trivelig besøk også, spesielt siden du er her hver uke :)

Reisende som så på Morten's Kro, så også på

Har du vært i Morten's Kro? Del dine erfaringer!