“Middag”

God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Middag
Beskrivelse: Hjemmelaget norsk husmannskost
Anmeldt 31. juli 2021

De siste gangene ( 4 ) er maten blitt dårligere, har alltid dratt innom mortenskro på vei til fjellet ca 2 g pr mnd og spist men opplever nå at kvaliteten på middagen er dårligere. I dag sprøstekt makrell? Denne var seig i skinnet ( varmet i micro) en skuffelse som de 3 foregående gangene så trist men nå er det siste gang.

Takk, annemM2514LV
MortensKro, Chef på Morten's Kro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Hei, AnneM. Det var leit at du ikke vil komme innom oss lengere. Makrell i mikrobølgeovn kan vi love deg at aldri skjer hos oss :) Håper du får en fin sommer videre allikevel :)

Anmeldt 20. juni 2021

Vi samlet barn og barnebarn pluss noen venner til en liten feiring på vår 25 års bryllupsdag. Vi var 18 stk. fordelt på 5 bord. Vi fikk maten server til alle samtidig. Det var forskjellig retter. Men alle var meget fornøy med maten. Helt ypperlig. Og veldig hyggelig betjening som serverte oss så vi skulle slippe å fly å hente selv i disse koronatider. Mortens kro er å anbefale. Vi bor i nærheten så vi kommer nok igjen.

Takk, Karstein M
MortensKro, Chef på Morten's Kro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2021

Tusen takk, Karstein. Så gøy å endelig kunne samles igjen :)

Anmeldt 22. februar 2021 via mobile enheter

Mortens kro er en...kro. Det betyr at det er ikke alltid livsglede å spore i de ansattes ansikter og at man nok heller bør rydde bordet selv enn å vente på at andre tar seg av det. Spesielt i disse covid-tider.

Men maten...idag ble det kalvestek til meg og fleks og duppe til partneren. Foruten lite smak på duppa smakte alt helt himmelsk. For 485 kr inkl drikke ble vi gode og mette, og den planlagte desserten får vi ta en annen dag. Super score idag fordi god mat.

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, monsebakken
MortensKro, Chef på Morten's Kro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. mars 2021

Takk for både besøk og tilbakemelding, monsebakken.

Anmeldt 5. februar 2021

Mortens kro er absolutt min favoritt. Alltid god mat. Hyggelig betjening. Bra priser. Veldig bra smittetiltak. Vet mange reiser lange veier for et besøk der. Takk.

Dato for besøk: desember 2020
Takk, torskl
MortensKro, Chef på Morten's Kro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. februar 2021

TAKK! Rørende feedback nå i disse tider :)

Anmeldt 17. desember 2020

Gode retter i norsk mattradisjon. Trivelige lokaler. Utebord om sommeren. Grei beliggenhet midt mellom E6 og Rv4 rett nord for Oslo.

Dato for besøk: desember 2020
Takk, 512einarb

Tusen takk, Einar B :)

Reisende som så på Morten's Kro, så også på

Har du vært i Morten's Kro? Del dine erfaringer!