Anmeldt 22. juni 2020 via mobile enheter

Bodde på Juvasshytta i sammenheng med vår topptur til Galdhøpiggen. Kostet 100kr å passere en bom på tur opp til hotellet, grunnet privat vei. Personalet lyste god service, og var veldig behjelpelig til alt vi måtte lure på. Spiste middag det som var 3-retters og veldig god! Litt dyrt, men det må man regne med. Anbefaler en overnatting her til alle som skal på tur på Galdhøpiggen!

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, AnePleym
Anmeldt 19. september 2019 via mobile enheter

Vi hadde gledet oss lenge til oppholdet på Juvasshytta og tur til Galdhøpiggen. Bilturen opp til hytta var rett og slett magisk, vi filmet hele veien.

Beliggenheten av hytta er et perfekt utgangspunkt for turen, det er god mat der, og komfortable senger.
Vi ble fascinert av frokostutsikten fra matsalen, og turen til Galdhøpiggen var fin, med en meget erfaren guide.

Men servicen på hytta synes jeg er dårlig! Helt umulig å få kontakt med dem på forhånd (vi sendte både mail og melding via facebook i forkant av oppholdet, men ingen av delene ble besvart), ekstremt lite smil, svarer kort og klager høyt på at folk ikke rydder etter seg. De som satt i resepsjonen fant en feil ved vår bestilling og forandret den uten å si fra til oss, så ved utsjekk måtte vi betale ekstra. Og da jeg ble usikker og ville få en forklaring, kom det hele 3 stykker mot meg alene og sa at det var min feil. Jeg ble veldig lei meg og dro hjem med en følelse av at her må ledelsen lære sine ansatte hva god kundebehandling er! Det er helt uakseptabelt å drive Norges høyeste fjellstue på den måten. Det koster tross alt som et 4-stjerners hotell.

Dato for oppholdet: september 2019
2  Takk, iriwes
Anmeldt 7. august 2019

Var så heldig å få dobbeltrom med eget bad, veldig fornøyd med det. Bygget(overnattingsrommene) bærer preg av å være litt "brakke", og er litt lytt til naborommene, men standarden er veldig god :) Her reiser man for å forberede seg til fjelltur. De har et koselig fellesareal hvor du føler at du er på besøk på ei hytte, og gjør litt opp for at det ikke er tv på rommet. Men det gjorde oss ingenting. Vi hadde booket tur med guide til Galhøpiggen dagen etter, som var en nydelig tur. Vamt og blå himmel , kunne ikke vært heldigere! Veldig hyggelige guider, og brukte mindre tid enn gjennomsnittstiden de sier det pleier å ta, og det til tross for at 1/4 av følget var barn. Anbefaler å bo her hvis du skal gå Galhøpiggen, følte opplevelsen ble mer helhetlig. Frokostbuffeten var det nok å velge i av mat og mulighet for å smøre niste. Min mann har cøliaki så niste er litt tricky for oss, men de lagret maten vår på kjøl over natt, god service.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Mariannfj
Anmeldt 2. august 2019 via mobile enheter

Vi er en familie på 4 som skulle gå på Galdhøpiggen.
Vi henvendte oss til personalet i skranken i fht utfordringer vi fikk med bommen på tur opp og ble møtt av frekt og ufint personale.
Her legger vi ikke igjen en krone!
Personell i serviceyrker burde virkelig tenke over hvordan man møter sine gjester.
Vi fikk en dårlig start på dagen og turen vår pga denne hendelsen.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, juneelisabethk
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Vi var to veninner som hadde forhåndsbestilt billetter til Galdhøpiggen gjennom Juvasshytta. Opplegget var skuffende da briefingen før turen vår umulig å høre hva de sa. Etter vi hadde stått i kø en stund for å få seler til brevandring og var helt fremderst kom en av guidene og ville ha oss i en ny kø. Spørsmål om hvilken sele vi burde ha fikk vi ikke svar på. Det var utrolig mye venting hele turen. De burde så absolutt laget et bedre opplegg for de som ikke vil stå å vente på eldre og barnefamilier. I tillegg når vi var nede for å sette på oss tau, og igjen ventet lenge på å gå ned så hadde de ingen kontroll på hvem som var på hvilken gruppe, eller hvem som har sittet lenge å fryst og ventet på å gå ned. Breen var heller ikke noe spesiell å gå over. Anbefales heller å gå alene om du vil få mest ut av denne turen!!

Dato for oppholdet: august 2018
2  Takk, lindalV3597IF