Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk opphold på Juvasshytta. Hadde booket rom i god tid, og fikk tildelt fint rom med eget bad. Litt lytt, så ørepropper kan være greit.

Tur til Galdhøpiggen med flinke guider, gråværet hadde ingenting å si. Kred til flinke guider.

God mat både til frokost og middag.

Alt i alt et supert opphold!

Takk, JB764
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Familie som skulle opp til Galdhøpiggen. Overnattet i Losjibygget på rom med felles wc og dusj på gangen. Rommet var lite men rent. Litt lytt, så anbefaler ørepropper om du sover lett. Harde madrasser, men for en natt og to gikk det greit.

Hyggelige folk i resepsjonen og restauranten. Maten var fantastisk både til frokost og middag. Koselig peisestue.

Turen opp til piggen ble gått i stygt vær, kraftig vind og snø, men breførerne våre var flinke og turen ble flott til tross for null utsikt på toppen.

Romtips: Ta med votter og vinterklær selv om det er sommer Lademulighet for elbil ved hytta
Takk, beediersl
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Vi bodde i bobil ved Juvasshytta. Vi brukte helgen til å utforske Lom, besøke en nærliggende isbre, spiste tre-retters middag på Juvasshytta og gikk tur til Galdhøpiggen.

Hele opplegget er familiedrevet og har vært i samme slekt siden 1800-tallet. Vi fikk historien fortalt under middagen og det var en opplevelse i seg selv.
Middagen var fortreffelig med veldig rause porsjoner og meget hyggelig personell.

Turen til Galdhøpiggen ble en magisk opplevelse som kan anbefales på det sterkeste.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, olangset
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

To voksne og to barn overnattet på Juvasshytta med mål om å bestige Galdhøpiggen dagen etter. Vi fikk svært god treretters middag. Rommene var fine, men bad med dusj kunne vi klart oss uten. Illeluktende og lite, og ikke fristende og dusje på. Soverommet var fint og praktisk.

Dato for oppholdet: august 2020
2  Takk, jansan10
Anmeldt 3. august 2020

Vi var to par som bodde her i forbindelse med vår tur til Galdhøpiggen i slutten av juni. Rommene vi fikk var fine og rene.
Vi hadde også to middager her i tillegg til frokosten. Maten var det ingenting å utsette på. Det smakte meget godt.
Litt sen servering og logistikkutfordringer var det der, men servicen var det ingenting å si noe på.
Til å være et 'hytte' og de som jobber der også har mange andre oppgaver, så er dette av høyere klasse.
Vi koste oss masse og hadde en meget fin helg på Juvasshytta.

Dato for oppholdet: juni 2020
3  Takk, 2014Eva