“Fotobrygga leverer på alle måter!!”

Fotobrygga Restaurant & Rooms
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Skrova
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Vi har gjennom vårt 10 dagers opphold på øya, besøkt og vært fornøyd på alle måter her.
Maten er utsøkt, kunne vært en god restaurant i Oslo eller andre storbyer.
U.t har akkurat spist hval"biffen her , før tredje gang.(Og ja.. lager det hjemme, men ante ikke det kunne nå disse høyder" Bare måtte ha!! De andre rettene har og vært nydelige. Og gode porsjoner.
Og sist men ikke minst..Monica, Mario og deres stab. Nydelige folk, som yter den beste servicen, og byr på det lille ekstra.

Takk, Guide54824575554

Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Hadde ikke nok mat til alle. Vi var et følge på fem som bestilte bord allerede da vi gikk av ferja på formiddagen under en dagstur til Skrova. Da vi kom dit på kvelden bestilte de to første som kom reker mens de ventet på de andre. De andre kom og bestilte mens de første spiste rekene sine. Da disse så skulle bestille hovedrett fikk de beskjed om at det ikke var noe mat igjen i det hele tatt! Da var klokka åtte… vi kunne fått beskjed da vi bestilte. Maten tok lang tid og de som fikk var ikke fornøyde. Pølser og pommes frites til barna var en ihjelstekt tørr pølse med løkringer. De øvrige syntes maten var tørr, smakløs og kjedelig og attpåtil kosta det sitt. Her var det lite planlegging, oversikt og service fra et forøvrig hyggelig personal. Veldig skuffende på en ellers nydelig tur til fantastiske Skrova.

Takk, 418magnusm
Anmeldt i går via mobile enheter

Dato for besøk: august 2022
Anmeldt 2 uker siden via mobile enheter

Dato for besøk: juli 2022
Anmeldt 27. juni 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: juni 2022

Har du vært i Fotobrygga Restaurant & Rooms? Del dine erfaringer!