“God mat og hyggelig betjening!”

Fotobrygga Restaurant & Rooms
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Skrova
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Koselig sted med veldig hyggelig betjening og god mat! Vi prøvde fiskesuppa, pizza , burger og fish&chips. Alt smakte utmerket!

Takk, 706arneh

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Vi reserverte bord dagen i forveien med valg av treretters meny basert på lokale råvarer for 6 personer. Dette var et godt valg. Deilige smaker og hyggelig vertskap gav oss kjempe fine ferie minner.

Takk, Explorer54130620493
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Vi har gjennom vårt 10 dagers opphold på øya, besøkt og vært fornøyd på alle måter her.
Maten er utsøkt, kunne vært en god restaurant i Oslo eller andre storbyer.
U.t har akkurat spist hval"biffen her , før tredje gang.(Og ja.. lager det hjemme, men ante ikke det kunne nå disse høyder" Bare måtte ha!! De andre rettene har og vært nydelige. Og gode porsjoner.
Og sist men ikke minst..Monica, Mario og deres stab. Nydelige folk, som yter den beste servicen, og byr på det lille ekstra.

Takk, Guide54824575554
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Hadde ikke nok mat til alle. Vi var et følge på fem som bestilte bord allerede da vi gikk av ferja på formiddagen under en dagstur til Skrova. Da vi kom dit på kvelden bestilte de to første som kom reker mens de ventet på de andre. De andre kom og bestilte mens de første spiste rekene sine. Da disse så skulle bestille hovedrett fikk de beskjed om at det ikke var noe mat igjen i det hele tatt! Da var klokka åtte… vi kunne fått beskjed da vi bestilte. Maten tok lang tid og de som fikk var ikke fornøyde. Pølser og pommes frites til barna var en ihjelstekt tørr pølse med løkringer. De øvrige syntes maten var tørr, smakløs og kjedelig og attpåtil kosta det sitt. Her var det lite planlegging, oversikt og service fra et forøvrig hyggelig personal. Veldig skuffende på en ellers nydelig tur til fantastiske Skrova.

Takk, 418magnusm
Anmeldt i dag via mobile enheter

Dato for besøk: august 2022

Har du vært i Fotobrygga Restaurant & Rooms? Del dine erfaringer!