Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Vi var 6 personer som overnattet etter en konfirmasjon. Greie rom og gode senger, hyggelig velkomst, men det var frokosten som var usedvanlig: stort utvalg, lekkert satt ut og veldig velsmakende. Anbefales for frokosten alene!

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, HaakonK_64
Yvonne T, Front Office Manager på Thon Hotel Triaden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 uker siden

Hei,

Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding, det setter vi stor pris på!
Vi ønsker dere velkommen tilbake ved senere anledning :)

Anmeldt 16. august 2019 via mobile enheter

Unik service fra ansatte og hotelldirektør. Et fantastisk opphold med overlegen frokost og god atmosfære. Fikk oppgradert rommet uten å spørre. Rommet var stort og lyst, veldig rent og moderne. Dette hotellet skal jeg besøke igjen!

Dato for oppholdet: august 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, Truls T
Yvonne T, Front Office Manager på Thon Hotel Triaden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2019

Hei Truls,

Tusen takk for en kjempeflott tilbakemelding. Det setter vi stor pris på!

Håper vi ser deg igjen snart :)

Anmeldt 15. juni 2019 via mobile enheter

Dette er et helt ok hotel med god service og grei mat. Her kan man holde konferanser og ha selskaper. De har flere møte rom som egner seg for møtevirksomhet med mange personer. Det har grei beliggenhet. Dette er helt ok og kan anbefales.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, 890erikm
Yvonne T, Front Office Manager på Thon Hotel Triaden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2019

Hei,

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på :)

Vi ønsker deg velkommen igjen!

Anmeldt 28. mai 2019 via mobile enheter

Veldig fornøyd med oppholdet, service i høysete hos de ansatte. Knall god frokost. Anbefales på det varmeste. Ligger fint til, i umiddelbar nærhet til service tilbud og nærhet til Oslo sentrum. Her kommer vi gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, Harald S
Yvonne T, Front Office Manager på Thon Hotel Triaden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. mai 2019

Hei Harald,

Tusen takk for en herlig tilbakemelding :) Godt å se at du trivdes så godt!
Vi ønsker dere velkommen tilbake.

Anmeldt 27. mai 2019

Mottatt høflig og vennlig. Fikk anvist parkering, mottok nøkkelkort raskt og effektivt. Rommet var topp - rent og innbydende. På badet lå alt jeg trengte.
Da jeg kom til frokost ble jeg ønsket velkommen iog mat og drikke var rikelig og lett å finne.

Romtips: Spør betjeningen hvis du er på utkikk etter det du helst vil ha. De hjelper deg.
Dato for oppholdet: mai 2019
  • Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Trail632119

Hei,

Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding. Det setter vi utrolig stor pris på :)
Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake.