“Dyrt”

Vurdert som nr. 1 av 4 Restauranter i Rasta
Middagsalternativer: Reservater
Middagsalternativer: Reservater
Anmeldt 31. august 2019 via mobile enheter

Det er dyrt og litt enkel mat. Slik er det å ha monopol på Lørenskog.

Betjeningen er hyggelig og det trekker opp med uteservering. Nm

Dato for besøk: juni 2019
Takk, SkiOslo

Anmeldt 8. juli 2019 via mobile enheter

Lite folk i restauranten, Egon har endret mengden mat du får, men latt prisene være like høye. Det har aldri vært spesielt høy kvalitet på maten på Egon generelt, men pga mengde har det vært akseptabelt.
Når maten endelig kom etter 45 min var den stygt dandert og med tanke på mengden gikk dessverre samboeren sulten fra bordet, en «typisk» jente porsjon. En voksen mann med god appetitt blir nok ikke mett på en rett her.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, scheii2
Anmeldt 24. juni 2019

Vi var 3 voksne og to barn som møttes for en middag på Egon Triaden. Maten ble ikke servert likt på bordet noe som resulterte i at noen var ferdige med å spise før andre fikk maten. Det går rett og slett ikke an ! Fy skam dere. Fiskesuppen ble servert kald og brødet til denne retten, som vi fikk beskjed om at sto i ovnen kom ikke... Den ene Hamburgeren var overstekt og tørr . Egon har tapt seg , det er helt sikkert.
Relativt dyrt sted når service og mat er så dårlig ! Da har vi strøket Egon fra listen, et sted som alltid har vært et greit alternativ på en hverdag.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Tuntre
Anmeldt 21. mai 2019 via mobile enheter

Kjøpte pizza av typen «stått lenge ute - spis så mye du vil».
Helt grei pizza, god smak men selvfølgelig litt preget av å ha stått ferdig en stund. Men betjening presenterte gode alternativer så det var mitt valg å spise som jeg gjorde.

Utvalget av IPA begrenset seg til en sort - så de skal ha for at de har det, men kunne kanskje hatt noe på tapp.

Det som jeg alltid undres over når jeg besøker Egon er: «Hvordan kan de forvente tips når du må betale på forhånd?
Så min oppfordring er å enten kutte valget om å taste totalbeløp eller begynne å ta betalt etter at en har en tjeneste og et produkt å vurdere...

Dato for besøk: mai 2019
Takk, 248arildg
Anmeldt 13. april 2019 via mobile enheter

Jeg fikk en gratis lunsj på Egon, siden det var min bursdag, og den var nydelig
Koselig service, og hyggelig servitører...anbefales

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Bassen71

Reisende som så på Egon Lørenskog, så også på

Har du vært i Egon Lørenskog? Del dine erfaringer!