“Hyggelig sted”

Vurdert som nr. 2 av 4 Restauranter i Rasta
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 8. august 2020

Hyggelig og koselig sted, men noe stive priser. Fint uteområde hvor det er fint å sitte når sola skinner.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, trondv829

Anmeldt 5. februar 2020 via mobile enheter

Spist her 2 dager på rad. Maten er helt grei. Første dagen bestilte jeg biffsnadder.
Fikk seig og overstekt biff med iskalde pommes frittes.
Andre dagen bestilte jeg den velkjente baconsurrede indrefileten. Her var biffen rimelig tørr og dårlig kryddret og mer stekt enn hva jeg mener er medium.
Grønnsakene var understekt og virket som så vidt hadde vært varme.

Alt i alt en ganske dårlig opplevelse og dyr mat i forhold til standaren.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, martinbakken
Anmeldt 10. desember 2019

Restauranten ligger fint plasser i Triaden handlesenter. Nydelig mat til en grei pris. Stor parkeringsplass

Dato for besøk: september 2019
Takk, geir-norge
Anmeldt 23. september 2019 via mobile enheter

Vi spiste middagen vår her under vårt opphold på Lørenskog Triaden og Egon varter opp med god mat hver gang. Pannekaker til min sønn, baconcheeseburger til meg, mens kona hadde Fajitas. Vi koste oss som vanlig!

Dato for besøk: september 2019
Takk, AST81
Anmeldt 31. august 2019 via mobile enheter

Det er dyrt og litt enkel mat. Slik er det å ha monopol på Lørenskog.

Betjeningen er hyggelig og det trekker opp med uteservering. Nm

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, SkiOslo

Reisende som så på Egon Lørenskog, så også på

Har du vært i Egon Lørenskog? Del dine erfaringer!