“Deilig sushi/maki til fornuftige priser”
Anmeldelse av Kakudai Sushi

Kakudai Sushi
Vurdert som nr. 1 av 4 Restauranter i Rasta
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Det leveres absolutt valuta for pengene hos Kakudai. Veldig deilig sushi og makiDet benyttes ferske råvarer, og ser alltid veldig innbydende ut.

Takk, Svanefar1969

Anmeldt 5. januar 2020 via mobile enheter

Kakudai bak Lørenskog storsenter leverer bra sushi hver gang. Og de skiller seg spesielt ut på å ha stålkontroll på alle bestillinger og de vet akkurat hvor lang tid det tar før maten er ferdig. Bra mat og logistikk!!

Dato for besøk: januar 2020
2  Takk, dagj2015
Anmeldt 27. desember 2019

Sushi de lager er helt nydelig!! Spist flere steder, men sushi de lager er best for meg. Anbefaler på det sterkeste!

Dato for besøk: desember 2019
Takk, oliwiajulia
Anmeldt 18. november 2019

God sushi, så er d her du skal gå. Min venninne sverger til dette stedet. Litt kaldt i lokalene v vinduene på vinterstid

Dato for besøk: november 2019
Takk, GrandTour65071043010
Anmeldt 26. august 2019

Kakudai Sushi leverer nydelig sushi – som er en fryd for øyet og ganen. Jeg synes også prisen er hyggelig. De har en bra mengde med ris i forhold til resten. Jeg har også spist der flere ganger som også er hyggelig og bra. Anbefales!

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, Knut R

Reisende som så på Kakudai Sushi, så også på

Har du vært i Kakudai Sushi? Del dine erfaringer!