“Ikke til forventningene ”
Anmeldelse av Mojito Bar & Grill

Mojito Bar & Grill
Vurdert som nr. 1 av 14 Restauranter i Pernera
Kjøkken: Europeisk
God for: Romantisk, Barscene
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Frokost, Levering, Reservater
Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

Vi besøkte denne restauranten basert på tilbakemeldinger på TripAdvisor. Vi spiste vårruller til forrett, og disse hadde veldig lite smak sammenlignet med de vi fikk andre steder. Til hovedrett spiste dama pizza, mens jeg spiste indrefilet. Pizzaen smakte ikke noe godt. Var en rar smak på både osten, skinken, og tomatsausen. I tillegg smakte det som en tørr papp bunn. Biffen var god, men problemet var at de hadde dynket den i en peppersaus som ikke var noe god i det hele tatt. Var mer en slags fløtesaus uten smak av pepper. Vi valgte å ikke spise dessert her, da vi generelt var misfornøyde. De som jobbet der var hyggelige, men de var ikke oppservante. Ingen som kom å spurte om vi ønsket noe mer å drikke da glassene var tomme, og det tok tid før vi fikk tak i servitørene for å få betalt. Anbefales ikke.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, amundsen92

Anmeldt 19. juni 2018 via mobile enheter

Flott lite sted ved siden av veien i Protaras. Stor frokost, lunsj og middagsmeny. Kjempebra service samt rimelig og god mat.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, BarChilli-no
Anmeldt 23. august 2017 via mobile enheter

Var og feiret bursdag for frøkna som ble 27 år. Spiste biff, lammekoteletter, nachos, pizza og scampi så følte vi fikk smake på "litt av alt" av de det hadde å by på. Maten var helt forbanna ok, men service var upåklagelig! Drinkene der er fantastiske !!

Kommer nok til å ta turen en gang til :)

Dato for besøk: august 2017
Takk, sindreseierstenn
Emma W, Owner på Mojito Bar & Grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2017

Thank you for sharing your dining experience at Mojito Bar & Grill with others on Trip Advisor. Your feedback and comments are greatly appreciated. We look forward to seeing you again.

Anmeldt 22. juli 2017 via mobile enheter

Maten var grei. Spiste en litt smakløs fajitas. Mannen min var ikke fornøyd med sin Chiken tikka. Resten av de dro med var kjempefornøyd med sine spareribs. Veldig store porsjoner.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Marionisabella
Emma W, Owner på Mojito Bar & Grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2017

Thank you for your Trip Advisor review. We thank you for your comments and feedback. We hope you will visit us again.

Anmeldt 22. juni 2016 via mobile enheter

Besøkte restauranten med min kjære da vi så den hadde god score på tripadvisor. Vi hadde på forhånd bestilt bord gjennom hotellet, noe som er til å anbefale. Min kjære bestilte en etterlengtet Classic Mojito, noe som desverre ble en stor skuffelse. Drinken ble sendt tilbake, og servitøren fjernet den fra regningen vår: noe som var bra og profesjonelt. Når det kom til maten var det noe delte meninger. Spareribsene scoret høyt, mens kyllingspyd med tikka masala marinade scoret lavt. Retten var desverre svært smakløs, og det var ingen hint til tikka masala. Servicen var også noe blandet da enkelte var svært sure, mens andre ytet god service. Kjenner også jeg savnet å ha en tilegnet servitør, fremfor 5 ulike som spurte om det samme. Virket noe uorganiserte og kaotisk, og helhetsopplevelsen førte til at det ble første og siste gang vi besøkte restauranten.

Dato for besøk: juni 2016
Takk, siljes177

Reisende som så på Mojito Bar & Grill, så også på

Pernera, Famagusta District

Har du vært i Mojito Bar & Grill? Del dine erfaringer!