“Anbefales for cøliakere”

Vurdert som nr. 8 av 31 Restauranter i Pernera
God for: Store grupper, Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 10. juni 2023 via mobile enheter

Var her med en cøliaker-venninne og ble veldig positivt overrasket over glutenfrie alternativer på menyen! Maten smakte fortreffelig (sett bort fra noe tørr kylling i en av rettene) og servicen var upåklagelig. Resturanteieren var utrolig hyggelig, og vi fikk servert gratis is før vi dro. Anbefales virkelig.

Dato for besøk: juni 2023
Takk, ellenvj

Anmeldt 7. august 2022 via mobile enheter

Utrolig god mat, vi gikk to kvelder på rad i slutten av ferien vår. Spiste biff med diane saus, helt nydelig. Til forrett hadde jeg kylling scallup og kjæresten hadde wagyu.. hyggelig og profesjonelle servitører. Lurt å bestille bord i forkant.

Dato for besøk: august 2022
Takk, malin_990
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Vi valgte restauranten basert på god rating på tripadvisor. Alle bord var reservert for kvelden, men vi fikk allikevel plass mot at vi var ferdig på 2 timer, noe som ikke var et problem for oss.

Lokalet er svært innbydende med god aircondition. Menyen er meget stor og det er mange fristelser å velge blant.

Vi var alle svært fornøyd med maten. Tusen takk til personalet som også var dyktige og svært vennlige.

Vi kommer gjerne tilbake senere

Dato for besøk: juli 2019
Takk, treldorado
Anmeldt 19. juni 2019 via mobile enheter

Fant denne plassen i fjor på trip advisor. Måtte innom i år også. Til dette området å være får du her utrolig bra mat. Topp måltid og dessert. God service med flinke og hyggelige servitører. Har har de dry age beef, wagyu beef, og det meste innen kjøttretter. Jeg kjøpte wagyu og jeg fikk den servert slik kokken lager den, perfekt. Må også skryte av desserten fantastisk bra. Anbefales hvis du er ute etter litt bedre mat enn hva man får her omkring.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, 927janneh
Anmeldt 10. august 2018

Denne restauranten oppdaget ikke vi før siste kvelden. Vi fikk denne anbefalt fra hotellet. Fint lokale med god mat. Det var helt fullt, men de klarte å finne et bord. Innendørs er det aircondition. Populært sted som det lønner seg å reservere bord. Noe høyere priser enn andre steder i Pernera, men ikke dyrt sted. God service..

Dato for besøk: juli 2018
Takk, albertineopd

Reisende som så på La Cultura Del Gusto, så også på

Pernera, Paralimni

Har du vært i La Cultura Del Gusto? Del dine erfaringer!