“Fantastiske folk, god mat”
Anmeldelse av Nine Restaurant and Bar

Nine Restaurant and Bar
Vurdert som nr. 1 av 9 Restauranter i Ban Thong Sala
Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Kjempehyggelige folk som jobber hær! Og veldig god mat har de også. Vi har spist hær flere ganger i løpet av vårt opphold! Tusen takk til Tony og hans familie for en fantastisk velkomst og matopplevelse

Dato for besøk: januar 2019

Dato for besøk: oktober 2022

Reisende som så på Nine Restaurant and Bar, så også på

Ko Phangan, Surat Thani Province
Ko Phangan, Surat Thani Province

Har du vært i Nine Restaurant and Bar? Del dine erfaringer!