“Fantastiske folk, god mat”
Anmeldelse av Nine Restaurant and Bar

Nine Restaurant and Bar
Vurdert som nr. 1 av 17 Restauranter i Ban Thong Sala
Prisklasse: kr 15 - kr 88
Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Kjempehyggelige folk som jobber hær! Og veldig god mat har de også. Vi har spist hær flere ganger i løpet av vårt opphold! Tusen takk til Tony og hans familie for en fantastisk velkomst og matopplevelse 😍

Dato for besøk: januar 2019

Anmeldt 19. februar 2024 via mobile enheter

Anmeldt 16. februar 2024 via mobile enheter

Reisende som så på Nine Restaurant and Bar, så også på

Ko Phangan, Surat Thani Province

Har du vært i Nine Restaurant and Bar? Del dine erfaringer!