eDreams
Agoda.com
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi var fire netter på Rystad camping. Campingplassen ligger veldig sentralt kun 2,5 km fra E10 og i fin avstand til Kabelvåg, Svolvær, Henningsvær og Rørvikstranda. Stille og rolig plass.Utrolig flott beliggenhet. Vi hadde telt på gress ved sjøen. Rent og pent på sanitæranlegg og kjøkken. Veldig koselig og imøtekommende driver. Vi kommer gjerne tilbake!

Takk, ruthh2014
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Rystad er en liten campingplass med gode fasiliteter så lenge det ikke blir for mange folk. Litt liten kapasitet på både sanitæranlegg og widi ved mye folk. Gratis dusj og tilgang på kjøkken med spiseplass. Ingen aktiviteter på plassen, men innen halvannen times kjøretur i begge retninger, kan du oppleve det meste Lofoten har å by på.

Takk, hilde3540
Anmeldt 27. juli 2019 via mobile enheter

Flott camping med nydelig utsikt. Trivelige og behjelpelig personal. 250 kr for teltplass og 2 personer. For 50 kr ekstra fikk vi også støm til bilen. Rent og pent kjøkken som var godt utstyrt. Dusjen var rene (10kr for 4 min)

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, 645livt
Anmeldt 3. juli 2019 via mobile enheter

Hadde det ikke vært for regn og overskyet, så tror jeg dette må være en mektig plass å oppleve midnattsolen på.
Ryddig, rent og rolig på plassen.
Er under oppbygging, kommer til å bli veldig bra. Lykke til

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, 395sveinungh
Anmeldt 16. juli 2017 via mobile enheter

En fin camping for telt og bobil. Nytt og flott servicehus med rent kjøkken og rene dusjer og toalett. Fin beliggenhet rett ved stranden med flott utsikt. Fine turmuligheter i fjellene rett ved campingen. Kan anbefales.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, nmgarnes
Kai Edgar W, Eier på Rystad Lofoten Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2017

Tusen takk :)