“Vi kommer tilbake😊”
Anmeldelse av Miss Asia Restaurant

Miss Asia Restaurant
Vurdert som nr. 3 av 7 Restauranter i Los Dolses
Anmeldt 6. september 2021 via mobile enheter

Første gangs besøk for oss på denne restauranten. God mat, store porsjoner, rene og pene lokaler, rask og hyggelig service. Vi var litt sleptisk da det skulle være live underholdning ig vi satt på det nærmeste bordet, men det ble veldig hyggelig og god stemning til behagelig lydnivå.

Dato for besøk: september 2021
Takk, sjjohansen
Restaurante Miss Asia, 企业 på Miss Asia Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2021

thank you very much.welcome back

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Vi valgte smaksmeny og det var mye mat for rimelig penge. Maten er ganske gjennomsnittlig og litt kjedelig presentasjon. Servicen er bra men personalet kan gjerne være litt mer entusiastisk.

Takk, Porthos68
Restaurante Miss Asia, 企业 på Miss Asia Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2021

Thank you very much for your suggestions, we will improve it!
king greeting!

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Staður sem lætur lítið yfir sér og er á efri hæð fyrir ofan matvöruverslun. Kemur skemmtilega á óvart. Virkilega góð stemning og mjög góður matur.

Takk, FarAway00057668928
Restaurante Miss Asia, 企业 på Miss Asia Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2021

thank you so much!

Anmeldt 4. august 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: august 2022
Anmeldt 10. juni 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: juni 2022

Reisende som så på Miss Asia Restaurant, så også på

Los Dolses, Alicante (provins)

Har du vært i Miss Asia Restaurant? Del dine erfaringer!