“Den verste lukta jeg har lukta”
Anmeldelse av Bjørnen

Bjørnen
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Odnes
Beskrivelse: BJØRNEN ODNES Et naturlig stoppested Hos oss kan du velge om du vil spise et raskt måltid fra vår varierte disk eller bestille dagens rett til en rimelig penge. Vi har også en variert A la carte meny. Husk at nesten alle våre menyer kan serveres som barnemeny. Vi spanderer kaffe til alle våre middagsgjester. Soft-is & Barista maskin hele året! Vi fleksible møtelokaler med kapasitet fra 2 til 160 deltagere. Vi har moderne selskapslokaler som kan tilpasses små og store selskaper. Hos oss kan dere møtes i alle livets anledninger. Ta kontakt med vår booking for avtale om et uforpliktende møte. Her ser vi sammen på våre lokaler, menyer og skreddersyr ditt selskap. På nedsiden av vår kafeteria har vi 8 campingleiligheter, der alle har sengeplasser til inntil fem personer pr. leilighet. Leilighetene inneholder: stue, kjøkkenkrok, dusj, wc, 2 soverom og hems. Ca. 200 meter til Randsfjorden med fine bademuligheter og gode fiskemuligheter. Vi tilbyr også catering og take away.
Anmeldt 17. juli 2020

Vi skulle en rask tur innom for å spise. Grei mat og hyggelig betjening. Etterpå skulle vi ned på do. Har aldri lukta en så sterk pisslukt! Ingen hadde overlevd et dobesøk på mer enn 1 minutt der nede. Ble en lang tur videre uten dobesøk...

Takk, gabrielhL709RI
Bjornen_Odnes, Eier på Bjørnen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2020

Dette er jo desverre slikt som kan skje på et offentlig gratis toalett. Vi sjekker våre toaletter flere ganger om dagen, men ikke etter hvert gjestebesøk. Det er mye bedre om du hadde meldt i fra til vår betjening, så hadde vi ordnet det med en gang. Så kunne du fått bruke et våre andre toalettanlegg slik at turen ikke ble så lang.

Anmeldt 24. desember 2019

Bjørnen i Odnes er en typisk veikro der den ligger langs Fv. 33 mellom Hadeland/Gjøvik og Valdres. Stedet byr på tradisjonell veikromat, men de har også tradisjonsmat som flesk og duppe, elgsteik og annen mer lokalbaserte råvarer. Stedet virker litt slitt, men det er god mat og rikelig mat på tallerken.

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, Arne N
Anmeldt 22. august 2019

Grei kafemat.
Kraftig underbemannet - man setter seg ved bord hvor det ikke er ryddet bort etter forrige gjest. Man får maten servert, uten at de tar med seg restene etter forrige gjest...

Ansett en person til i serveringen, og dette kan bli bra.

Onsdagsbiffen: "Rå" var rød, og "medium" var ikke rød.
En av to biffer var varm da den kom på bordet, den andre var lunken. Det kan komme av at den varme var den som var "medium" og derfor hadde fått mer tid i pannen.

Takk, Geir J
Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Jeg er blitt fortalt at her skulle det være så god biff. Da er det synd at det er biffen dem feiler på. Vi bestilte medium stekt biff, men fikk servert en biff som var helt grå. Resten av tilbehøret var godt. God saus til, salat med purreløk i, og bacon oppå biffen.

Takk, Arnfinn M
Anmeldt 14. juli 2019

Bjørnen har en gudsbenådet beliggenhet like ved hovedferdselsåren Dokka - Gjøvik og mulig det har blitt en sovepute for stedet for virker som om de har litt å gå på.

Konseptet er vel litt tradisjonell veikro, vel og bra, men stedet framstår som litt slitent. Utvalget av mat derimot er slett ikke verst. Vårt turfølge på fire valgte to fiskreretter og to kyllingretter denne solfylte juliettermiddagen hvor vi ganske sjølsagt valgte en skyggefull og behagelig (hvis en ser bort ifra de slitsomt røykende gjestene ved nabobordene) uteplass.

Maten kom raskt og effektivt på bordet. Kyllingsalaten var grei nok, men litt typisk hyllevare. Kyllinglårene framsto ganske kjedelige med lite smakfulle poteter.. Rødspetta hadde antakelig kokken glemt igjen i panna for den var nærmest brent og servert med en dvask pommes frittes, men med frisk, fin revet gulrot. Den andre fiskeretten derimot,,stekt ørret kom bedre ut da den var fyldig og saftig. Pluss ellers for at alle posisjoner var rikholdige.

Prisverdig var det vel helt greit og pluss for gratis kaffe i store krus. Servicen var også hyggelig og det unge personalet anstrengte seg for at vi skulle ha det bra. Bare synd ikke matleveransen helt sto i stil.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, RunarF7

Reisende som så på Bjørnen, så også på

Har du vært i Bjørnen? Del dine erfaringer!