“Veldig bra”
Anmeldelse av Bjørnen

Bjørnen
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Odnes
Beskrivelse: BJØRNEN ODNES Et naturlig stoppested Hos oss kan du velge om du vil spise et raskt måltid fra vår varierte disk eller bestille dagens rett til en rimelig penge. Vi har også en variert A la carte meny. Husk at nesten alle våre menyer kan serveres som barnemeny. Vi spanderer kaffe til alle våre middagsgjester. Soft-is & Barista maskin hele året! Vi fleksible møtelokaler med kapasitet fra 2 til 160 deltagere. Vi har moderne selskapslokaler som kan tilpasses små og store selskaper. Hos oss kan dere møtes i alle livets anledninger. Ta kontakt med vår booking for avtale om et uforpliktende møte. Her ser vi sammen på våre lokaler, menyer og skreddersyr ditt selskap. På nedsiden av vår kafeteria har vi 8 campingleiligheter, der alle har sengeplasser til inntil fem personer pr. leilighet. Leilighetene inneholder: stue, kjøkkenkrok, dusj, wc, 2 soverom og hems. Ca. 200 meter til Randsfjorden med fine bademuligheter og gode fiskemuligheter. Vi tilbyr også catering og take away.
Anmeldt 11. august 2021

Veldig hyggelig betjening, tok seg tid til å si litt om maten vi bestilte. Maten var fortreffelig. Tok litt lang tid før vi fikk maten, men det må man regne med i middagsrushet i disse coronatider. Var i hvertfall ikke unormalt lang tid.

Takk, hugbre
Bjornen_Odnes, Eier på Bjørnen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2021

Så hyggelig at dere ble fornøyd. Vi prøver så godt vi kan å yte litt ekstra om det er tid for det. Litt historie om maten er også spennende nå som vi har så mange spennende lokalmat varianter.

Anmeldt 24. juli 2021

Det var et skuffende besøk ,alt for lite folk på jobb .vi var 4 personer som skulle ha middag .veldig lang ventetid.2 fikk mat etter en times tid ,så fikk en til mat Og helt til slutt fikk siste kald mat.Har vært innom flere ganger før ,men dette var siste gang .Merket også at det var blitt veldig små tallerkner og mindre mat enn tidligere.Vil aldri spise her igjen

Takk, 518grethel

Vi beklager at det til tider i sommer har vært for få folk på jobb, men dette har en årsak med at vi må ta hensyn til korona pandemien mtp. turnus. Slik at vi ikke risikerer at alle våre ansatt blir satt i karantene pga. nærkontakter. Vi har derfor opplyst ved meny og ved bestilling i kassa, at ventetid må påregnes under middagsrushet. Men uansett skal maten komme samtidig dersom det er bestilt til samme bord. Dersom dere har betalt hver for dere og ikke sagt i fra at dere sitter sammen. Da kan det som skjedde med dere oppstå. Vi har de samme tallerkenene som før og minst like mye mat. Men det varierer igjen hva dere bestiller. Beklager at dere ikke ble fornøyd, men ovennevnte kan være en forklaring.

Anmeldt 22. juli 2021

Nydelig mat og hyggelig betjening. Dette kan absolutt anbefales! Var på vei hjem fra ferie, da jeg ble anbefalt dette stedet, og det sto til forventningene, nemlig helt TOPP!

Takk, 636hanse

Så bra! Takk for fin anmeldelse :-)

Anmeldt 7. oktober 2020 via mobile enheter

En forferdelig skuffelse å spise middag i dag. Bestilte stekt ørret med agurksalat, poteter og rømme.
Ved første bit merket vi at fisken ikke var god. Den var sur, hvilket også manifiserte seg når man luktet på den. Vi spiste poteter med rømme og litt agurksalat.
Det frister ikke med besøk dit igjen

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, lagjlu
Bjornen_Odnes, Eier på Bjørnen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2020

Hei! Vi selger veldig mange ørettmiddager (1862 stk) hittil i år og det er veldig sjeldent vi får klager på den retten. Men selvsagt kan det skje at det er noe feil med et parti og da er vi avhengig av tilbakemelding fra gjesten der og da for å rette feilen/kontrollere partiet. Håper du sa i fra til personalet. Til dere andre! Føler dere at det er noe feil, så hjelp oss å gjøre noe med det. Ta kontakt med oss der og da.

Anmeldt 17. juli 2020

Vi skulle en rask tur innom for å spise. Grei mat og hyggelig betjening. Etterpå skulle vi ned på do. Har aldri lukta en så sterk pisslukt! Ingen hadde overlevd et dobesøk på mer enn 1 minutt der nede. Ble en lang tur videre uten dobesøk...

Dato for besøk: august 2019
Takk, Ks45gtyu
Bjornen_Odnes, Eier på Bjørnen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2020

Dette er jo desverre slikt som kan skje på et offentlig gratis toalett. Vi sjekker våre toaletter flere ganger om dagen, men ikke etter hvert gjestebesøk. Det er mye bedre om du hadde meldt i fra til vår betjening, så hadde vi ordnet det med en gang. Så kunne du fått bruke et våre andre toalettanlegg slik at turen ikke ble så lang.

Reisende som så på Bjørnen, så også på

Har du vært i Bjørnen? Del dine erfaringer!