Unike lysforhold

Anmeldt 24. august 2017
Anjastravel
Trondheim, Norge

Anmeldt 5. september 2017 via mobile enheter

Har vært flere ganger i Bindal. Dette var første turopplevelsen i nærområdet. Mulingen er enkelt og raskt å komme seg til fra Terråk.5 minutter i bil mot Åbygda. Deretter et kort stykke til parkering.Så begynner den flotte og tildels bratte turen. Man spiser høydemetere fort og så står man med en utsikt som er magisk. Ca 300 meter sitgning og em topp med 360 grader utsikt. Turen passer folk flest og det tar fra 25 min til 40 min å komme opp. Vi kom opp kl 2100 og fikk oppleve solnedgangen. Super tur!

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, 240klausr
Anmeldt 24. august 2017 via mobile enheter

Veldig flott tur. Starter med koselig sti gjennom furuskog. Ikke lange turen før en kommer nok opp slik at utsikten åpenbarer seg. Tørt og fint hele veien.
Flott 360 graders utsikt på toppen. Bok å skrive i.

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, Anjastravel