Robah63
69.8 km fra Terråk Gjestegård
  • Priceline
43.8 km fra Terråk Gjestegård
Restaurant
grong gard guest house lovely
69.1 km fra Terråk Gjestegård
62.0 km fra Terråk Gjestegård
59.9 km fra Terråk Gjestegård
Se flere hoteller i Terråk
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Overnattet en natt etter topptur til Heilhornet. Veldig rent og fint på rommene. Fikk servert kjempegod torskemiddag og det var godt utvalg til frokost. Restauranten blir åpnet opp for hotellets gjester, husk bare å bestille på forhånd!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, KristinS2298
Hasifa Nakitend... G, Eier på Terråk Gjestegård, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. september 2019

Thank you for staying with us and we appreciate your feedback. Hope you come again :-)

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Hadde klasse treff , 16 stk. Vi fikk servert nydelig 3 retters middag med valgfri vinpakke. Maten var meget bra, samt store posjoner.

Personlig reiser jeg mye pga jobben jeg har. Blir da mye spising på mange plasser omkring i landet. På både godt og vondt. :)

Med maten som ble servert på Gjestegården denne kvelden la jeg fort merke til at dette var det lagt mye arbeid i. Selv om det er ett forholdsvis lite kjøkken, kom forrett , hovedrett og dessert på løpende bånd. Alt var perfekt steikt, varmt og tilberedt. Tok en runde rundt bordet etter rettene var inntatt, der alle sammen bekreftet at de var veldig fornøyde :) Anbefales!!!

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Oyvind M

Thank you for your business, it was a pleasure serving you and we appreciate your feedback. Hope you come again :-)

Anmeldt 1. oktober 2018

Fantastisk oppvartning fra vertskapet under blåturhelgen. Mye god mat og gode mulig heter for gruppen til å være samlet utover kveldene. Vertskapet kom med gode anbefalinger om turer og aktiviteter vi kunne være med på under oppholdet.

Dato for oppholdet: september 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Per H
johnpetter, Daglig leder på Terråk Gjestegård, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2018

Tusen takk for flotte ord.
Det var en glede å ha dere på besøk
Velkommen tilbake 😊👍

Anmeldt 27. september 2018 via mobile enheter

Hadde ei trivelig helg på Gjestegården med god mat og drikke. Maten er veldig god,afrikansk bufe og knallgod laks lørdag. John-Petter hjalp oss med alternative aktiviteter da vi ikke kunne gå Heilhornet pga dårlig vær. Anbefales, jeg kommer gjerne igjen 😊

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Kjersti L

Tusen takk for flott anmelding, og meget hyggelig besøk.
Det var en glede å ha dere på besøk.
Velkommen tilbake 😊

Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Vi har hatt en fin liten uke på Terråk gjestegård med veldig god oppvartning av John Petter og hans kone. Middag har vært helt ypperlig samtlige dager. De har også veldig godt utvalg på øl og cider.
Takk for oss!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 444annev

Tusen takk for flott anmelding. 👍
Dere er alltid velkommen tilbake 😊