Vio.com
StayForLong
1924 av 228 anmeldelser
Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Fikk rom i paviljongen. Delvis nyoppusset i 4 etasje. Ny tapet, fine møbler- blått, brunt og orange. Men dere bør ta badet også- sprekk i toalettet og gamle rosa og hvite fliser drar ned inntrykket. Det verste er at det er ekstremt lytt. Du hører alt på gangen. Frokosten var mye dårligere enn den har pleid, betydelig redusert utvalg. Drar hit fordi jeg må i jobbsammenheng og vil ikke anbefale hotellet. Servicen er bare ok, flere ansatte fremstår slitne, fravær av hilsing og smil..

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, StavangerStina
ArveG36, Daglig leder på Holmen Fjordhotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. november 2018

Takk for din tilbakemelding.
Vi leser all anmeldelse og bruker dette i vårt arbeide med stadig å bli bedre.

Anmeldt 1. oktober 2018

I forbindelse med arbeid overnattet jeg på Holmen fjordhotell i august i år. Hotellet var fult og hadde venteliste. Mitt rom hadde flott utsikt, men var preget av "for rask rengjøring". Døra til badet var tydeligvis i ustand, men hotellet hadde lagt fram et trestykket som kunne brukes til å holde døra halvveis åpen. Det var ingen mulighet til å bytte rom, jeg hadde tett program og tok ikke saken med hotellet.

Det er fantastisk utsikt på felles rom, hyggelig betjening og vidunderlig mat...

Takk, r0maca

Vi beklager at vi ikke helt klarte å møte dine forventinger denne gangen.
Håper allikevel at vi kan ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Anbeales ikke! Både rommene og spa avdelingen er helt utslitt og gammeldags. Ansatte på spa avd. var så frekke når jeg spurte om å få lov til å beholde badekåpe og levere det senere! Hun var redd for at jeg skulle ta den med hjem, altså en gammel og stygg badekåpe!!! Dusjene i rommene mangler dusjhode slik at vannet spruter i alle retninger...Middagen smakte vann!

Dato for oppholdet: september 2018
2  Takk, Somaye D

Tusen takk for at du kommer konstruktiv tilbakemelding - dette gjør at vi blir bedre! Denne kanalen er viktig for oss, nettopp fordi vi da blir minnet på at vi kan bli bedre. Dusjhodene er på plass igjen og badekåper kan både bestilles i SPA og på rom.

Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

God mat, men ikke imponerende, amatørmessige servitører, rotet med drikke, gikk rundt og spurte om alder på jestene, dette var rett og slett ikke som det bør være, har vært der før og det var mye bedre sist vi var der, men det er noen år siden

Takk, sveinws

Hei.
Veldig leit å lese at vi ikke har levert slik det forventes av oss.
Dette beklager vi på det sterkeste.

Tusen takk for at du kommer med konstruktiv tilbakemelding - dette gjør at vi blir bedre!

Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Utsikten fra fellesarealene drar stedet én stjerne opp til «average». Det er også et pluss at bad og toaletter pusses opp. Enkeltrommet mitt var på størrelse med en lugar i danskebåten, badet og dusjen likeså. Utsikten var rett ut på parkeringsplassen i 1.etg. På grunn av nyoppussede bad luktet det skikkelig kloakk på badet, og rommet måtte luftes. Ikke så hyggelig med vinduet på vidt gap ut til en parkeringsplass der folk gikk forbi... personalet viste lite service og forståelse for lukten. Det tok lang tid før vi fikk vite at lukten kom av at badene var nye og sluken/vannlåsen ikke var i gang. Rommene var heller ikke lydtette, og det var noe støy om natten.
Måltidene var ikke spesielt imponerende. Greit for de som liker skalldyr og sjømat tror jeg, men dersom du ikke spiser det er utvalget lite.
Spaavdelingen var ganske nedslitt, -jeg badet heller i sjøen :-)

Takk, Liv L

Alle tilbakemeldinger er for oss nyttige og vi beklager at vi denne gangen ikke klarte å leve opp til forventningene.