Magne N
2,0 av 5 boblerAnmeldt 8. jan. 2019via mobile enheter
Dato for oppholdet: januar 2019
ArveG36, Daglig lederHolmen Fjordhotell, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 7. feb. 2019
Takk for din tilbakemelding.
Vi leser all anmeldelse og bruker dette i vårt arbeide med stadig å bli bedre.

Er stadig under oppussing. Åpnet nytt resepsjonsarealet desember 2018. Nå står det private spaanlegget for tur.

Ustabilt internett er allerede endret på.
    kr 1 554
4.0 km fra Holmen Fjordhotell
Restaurant
Living room with a pleasant atmosphere
    kr 932
    kr 1 417
13.9 km fra Holmen Fjordhotell
Se flere hoteller i Nesbru
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

I løpet av et kort opphold på Holmen fjordhotell opplevde vi ved flere anledninger å ikke bli ivaretatt som gjester. Ved ankomst var det kaldt (17 grader) på rommet i tillegg til at ting som skulle være på rommet ikke var klart. Frokost måtte etterlyses og kom til slutt en time etter avtalt tid. Morgenkåpe og tøfler var ikke som avtalt på rommet og en detalj som at nøkkelkort ikke var programmert for sen utsjekk toppet vårt dårlige helhetsinntrykk. Imidlertid er plasseringen og rommet fint, og frokosten god når den endelig kom.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Ivar F
ArveG36, Leder  på Holmen Fjordhotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2018

Takk for tilbakemeldingen.

Jeg håper svært gjerne at jeg kan komme i direkte kontakt med deg på mail.
Setter derfor stor pris på om du kan kontakte meg på mail arve.giske@holmenfjordhotell.no - ser frem til å høre fra deg.

Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Fikk rom i paviljongen. Delvis nyoppusset i 4 etasje. Ny tapet, fine møbler- blått, brunt og orange. Men dere bør ta badet også- sprekk i toalettet og gamle rosa og hvite fliser drar ned inntrykket. Det verste er at det er ekstremt lytt. Du hører alt på gangen. Frokosten var mye dårligere enn den har pleid, betydelig redusert utvalg. Drar hit fordi jeg må i jobbsammenheng og vil ikke anbefale hotellet. Servicen er bare ok, flere ansatte fremstår slitne, fravær av hilsing og smil..

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, StavangerStina
ArveG36, Daglig leder på Holmen Fjordhotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. november 2018

Takk for din tilbakemelding.
Vi leser all anmeldelse og bruker dette i vårt arbeide med stadig å bli bedre.

Anmeldt 1. oktober 2018

I forbindelse med arbeid overnattet jeg på Holmen fjordhotell i august i år. Hotellet var fult og hadde venteliste. Mitt rom hadde flott utsikt, men var preget av "for rask rengjøring". Døra til badet var tydeligvis i ustand, men hotellet hadde lagt fram et trestykket som kunne brukes til å holde døra halvveis åpen. Det var ingen mulighet til å bytte rom, jeg hadde tett program og tok ikke saken med hotellet.

Det er fantastisk utsikt på felles rom, hyggelig betjening og vidunderlig mat...

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, r0maca

Vi beklager at vi ikke helt klarte å møte dine forventinger denne gangen.
Håper allikevel at vi kan ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Anbeales ikke! Både rommene og spa avdelingen er helt utslitt og gammeldags. Ansatte på spa avd. var så frekke når jeg spurte om å få lov til å beholde badekåpe og levere det senere! Hun var redd for at jeg skulle ta den med hjem, altså en gammel og stygg badekåpe!!! Dusjene i rommene mangler dusjhode slik at vannet spruter i alle retninger...Middagen smakte vann!

Dato for oppholdet: september 2018
2  Takk, Somaye D

Tusen takk for at du kommer konstruktiv tilbakemelding - dette gjør at vi blir bedre! Denne kanalen er viktig for oss, nettopp fordi vi da blir minnet på at vi kan bli bedre. Dusjhodene er på plass igjen og badekåper kan både bestilles i SPA og på rom.

Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

God mat, men ikke imponerende, amatørmessige servitører, rotet med drikke, gikk rundt og spurte om alder på jestene, dette var rett og slett ikke som det bør være, har vært der før og det var mye bedre sist vi var der, men det er noen år siden

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, sveinws

Hei.
Veldig leit å lese at vi ikke har levert slik det forventes av oss.
Dette beklager vi på det sterkeste.

Tusen takk for at du kommer med konstruktiv tilbakemelding - dette gjør at vi blir bedre!