Lol.travel
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

En natt her med jobben. Nydelig plassering ved fjorden. Ok hotell, men bitte lite rom og med en enkeltseng var en stor nedtur. Mange år siden jeg lå i enkeltseng og kan ikke si jeg sov godt. Ikke var det rent heller. Toalettet så ut som om det var brukt uten å bli trukket ned. Ikke særlig hyggelig.
Frokosten var også kjedelig. Lite utvalg.
Middagen var bra. Ros til kelneren Clyde, han gjorde en god jobb.
Plassen ved fjorden trekker veldig opp. Nydelig utsikt.

Dato for oppholdet: august 2020
2  Takk, Annkrs
Anmeldt 2. februar 2020

Rommene er litt slitt, men de tar det igjen på beliggenheten ved Oslofjorden,
Vi er er her ofte i forbindelse med jobb, og god frokost og middag. Veldig hyggelig peisestue, hvor man kan sitte utover kvelden å prate. God service

2  Takk, Mona B
Anmeldt 27. januar 2020

Selv om dette er et flott sted for konferanser så betyr matservering en del for hvordan oppholdet oppleves. For en med matallergi betyr det mye. Hotellet vet på forhånd hvilke og hvor mange med matallergi de ulike selskapene har. De vet også når man har bordsetting. Likevel virker det som en genfeil på dette hotellet. Allergenskilt er ikke satt opp når man ankommer salen, spesialbrød er ikke forberedt og når man får mat så er det helt utenom tur sammenliknet med resten. Jeg besøker stedet ofte og det er de samme feilene hver gang. Også denne gang. Første lunsj: jeg må be om at allergenskilt settes opp og at brød settes frem. Det tar en del tid før dette er på plass. Til middagen tilkjennegir jeg meg som en av dem med allergier. Alle koser seg med brød og aioli, jeg får ingenting. Rett før hovedretten kommer det et brød dumpende. Hvorfor var ikke dette klargjort før selskapet kom? Til frokost er det enda verre. Ingenting er satt frem. De starter prosessen med å tine og varme. Det hele tar 20 min før jeg kan begynne å spise. Hadde jeg ikke kommet tidlig hadde jeg ikke rukket frokost før seminaret begynte. Brød blir ikke tørt ved å tines og klargjøres før frokostsalen åpner. Til lunsj var de stolt over at brød var satt frem,men allergenskiltene manglet som vanlig og kokken måtte komme ut.

3  Takk, tonetellevikd
Anmeldt 24. januar 2020 via mobile enheter

Hyggelig og koselig salatbar, men prisen hadde gått opp til 425.- per person i dag, uten at fasilitetene hadde blitt noe bedre enn tidligere. Pris før var 350.- Er bare 4 senger og mange måtte sitte på vanlige stoler. Sengene blir også holdt av med håndkler og blir stående ubrukte, men holdt av.. Ellers et hyggelig spa og god salatbar.

2  Takk, fredrikgunnarc
Anmeldt 22. desember 2019 via mobile enheter

dårlig oppfølging på bestilling av bord, maten var kjip selv om noe smakte godt. Flott musikk til maten og flink betjening. Utsikten er formidabel og vi nøt den. Håper ledelsen tar tak i kjipheten til kokkene

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, LarsL367
ArveG36, Daglig leder på Holmen Fjordhotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. januar 2020

Denne kanalen er viktig for oss, nettopp fordi vi da blir minnet på at vi kan bli bedre.

Ta kontakt : kjokkensjef@holmenfjordhotell.no. Vi vil alltid forbedre oss!